solkraftværk rød

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af moster66, 17 Oktober 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. moster66

moster66 Forum-lærling

hjælp....
    har først nu villet sætte det nye solkraftværk på og den røde opgradering pga forrige event... og opdager at jeg mangler den røde opgradering??? farmen har fuldført hele vild med dyr eventet og aktiveret ranken, så det er ikke fordi den ikke er blevet færdig.
    kan ikke kontakte support pga jeg ikke kan skifte mailadr.... så sidder fustreret og håber på hjælp denne vej...
    farmen hedder moster66 og har Id: 345558034

håber I kan finde den manglende røde opgradering til solkraftværket...

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg beklager men sådanne ting kan vi ikke tjekke via forum - det er kun support der kan hjælpe.
    (netop derfor er det meget vigtigt man husker at få ændret mail adresse hvis man skifter denne)

Jeg kan dog sige at der er ingen meldinger om problemer med bookning af belønninger fra eventet så hvis du har gennemført hele eventet (modtaget ranke + aktivering betyder ikke nødvendigvis at alle trin er gennemført som du kan se i FAQ for eventet)
    skulle du gerne kunne finde den røde opgradering under fanen Produktions opgraderinger.