Smskøb på diverse pakker

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af ofeia, 24 Marts 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få mulighed for at købe nogle af alle de
    pakker der bliver udbudt :inlove::inlove::inlove::inlove:

Kunne der ikke godt blive tilføjet smskøb på dem:D:D der er jo smskøb moseguld :inlove:

En sms koster kun 25 kr. :) Jeg vil da gerne støtte med lidt mere :) hvis jeg fik mulighed
    for det :) Og jeg tror da også der er andre der kunne finde på det :):):)

Jeg ved godt :)jeg kan købe med kreditkort :) jeg vil bare ikke bruge den mulighed 8)

Ja, spillet er gratis :inlove: :inlove: :inlove: med det er jo ikke gratis at have kørende :(

Bare en lille pakke vil gøre mig planteglad :D:D

2. Iamdjhjj

Iamdjhjj Avanceret

hvis du er utryg ved at BP har dine oplysninger på dit kort, så kan du jo altid slette dine oplysninger. Det er ret nemt og så kan du være tryg.
    Jeg har tit brugt mit kort ved køb, og der har aldrig været noget bøvl eller problemer af nogen art. Det er et firma med styr på deres betalingsmuligheder. Det er min erfaring. Jeg er 100 % trygge ved dem.

3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg har i princippet kun mine data liggende de vigtigste steder, ved godt jeg kan slette dem igen, men så er de lagt :( Jeg er ikke 100% tryg ved internettet :( ALLE kan hackes :oops: ikke kun BP ;)

ps jeg har heller ikke mobilpay og heller ikke internet på mobilen :D:D:D:D:D

Greenmama62 synes godt om dette.
  4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Tråden lukkes pga emneskift, tråden handler ikke om sikkerhed ved køb med kreditkort

Vær venlig at forholde jer til forslag der stilles og ikke debattere andet.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.