"Slyngeltur" Venskabs event 2016 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 2 August 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. tika

tika Forum prof

takker for godt event har en til nu lave alle op i lvl 9, god grafik :)

2. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg rakk å få til ranken og er fornøyd med det. Dette eventet hadde både positive og mindre bra sider.

Mindre bra: uoversiktlig hvor mye som skulle leveres inn, både i hver oppgave og i alt. Dette skyldes først og fremst måten innleveringen foregikk på, med valgfri av de ulike, men med ulik verdi for hver gang. Noen ganger ga glittervalmue tre hopp frem, andre ganger to. For meg ble det derfor bare å dyrke frenetisk og håpe på det beste. Systematikeren i meg liker å gjøre noe ferdig før jeg starter på den neste, så det opplevdes rotete å levere inn litt her og der.
    Det var heller ikke mulig å forberede hvilke andre avgrøder som skulle leveres, og dette usikkerhetsmomentet trakk definitivt ned opplevelsen for meg. Prisene på markedet ble deretter. Tok ikke sjansen på å selge noe, for det kunne jo hende jeg skulle levere inn noe av det selv senere.
    Fire eventplanter er for mye. Jeg har overskudd av alle, men ikke nok av noen, til å levere til flere nivå nå til slutt.
    Positivt: Godt at det ikke var drops i dette eventet. Godt at man kunne bruke andre planter enn bare eventplanter (skulle bare visst hvilke).
    Ok premier.
    Hilsen Tuppehøne.

metteb synes godt om dette.
  3. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Tak for et rigtigt godt event.
    Ranke og items kom i hus her, og jeg fortsatte indleveringen for 3 af "dyrene" helt til tops.
    Jeg kunne godt lide, at det ikke var så forudsigeligt, hvad man skulle aflevere - hvilke eventplanter, der gav bedst, og hvilke afgrøder, der blev krævet. Det gav lidt ekstra spænding undervejs. Det betød, at man ikke bare kunne "skøjte bevidstløst" gennem eventet, men lige måtte stoppe op og tænke sig om. Det gør det for mig mere spændende at deltage i eventet.
    Det var dejligt befriende, at vi denne gang ikke skulle tage hensyn til drops.
    Dejligt at få brugt nogen af de almindelige afgrøder.
    Gode præmier, ranken god, men det er da godt nok lang hviletid, den har.

4. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Jeg har ikke været så glad for dette event. Jeg blev "narret" af, at alle tre ikoner var grønne, da jeg indleverede, så jeg troede, jeg havde nok af eventplanterne, men det havde jeg så ikke. Jeg synes ikke, der skal være en grøn markering, før alle eventplanter kan indleveres. Det undrede mig, at jeg stadigvæk havde eventplanter på lager, men jeg kunne ikke indlevere dem (alle tre ikoner var grå). Det burde vel være muligt, at aflevere alle eventplanter på lager, også selvom hele opgaven ikke kunne løses.
    Jeg synes, eventet har været for kompliceret at finde ud af, og jeg bryder mig ikke om, at der skal dyrkes fire forskellige eventplanter.
    Det var dog dejligt, at der ikke skulle tages hensyn til drops denne gang.

Greenmama62 synes godt om dette.
  5. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Tak for alle jeres kommentarer.
    Det er dejligt at i vil bruge tid på at give jeres mening til kende, både godt og knapt så godt.

Jeres kommentarer er samlet og sendt afsted til BP.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.