Slåen/slåpetorn

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Husfrun, 23 Marts 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Husfrun

    Husfrun Forum-lærling

    Hvor får man tak i dette treet???
    - det står att man skal kunne ha det efter level 2, og det er lenge siden jeg var der.
    Nu er det oppgaver (oppgave 3/6 Til syden) der man må ha slåen/slåpetorn, men hvor får jeg tak i frukten?
    Jeg har sökt i forum uten å finne det.
     
  2. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Slåen er et træ/busk, som man kun kan erhverve gennem de mystiske stiklinger, som man nogen gange kan købe for moseguld, og nogen gange vinde i præmier i opgaver/events.
    Slåen er vist temmelig sjælden, så selv om du køber en del stiklinger, er det slet ikke sikkert, du får nogen (der skal en god portion held og tålmodighed til).
    Slåen kan også købes på markedet - altså frugterne, ikke træet/busken - men de er ret dyre.
     
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Slåen er et specialtræ som man kan være heldig at få fra stiklinge. (læs evt. mere i FAQ for mini events og FAQ for FARMERAMA fastlands info)
    Stiklinge kan fåes fra level 2

    Har man ikke selv Slåen træet kan frugterne købes på markedet fra level 2
     
  4. Husfrun

    Husfrun Forum-lærling

    Takk.
    Jeg er på level 90, men har aldri sett slåpetorn.
    - men har oppdaget att det begynner komme en del sådanne problemer, dessverre :(
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.