Skovtur event 2016 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 22 August 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Skovtur event 2016

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

I opgave 5 sølv, er der en belønning, der hedder "De vise sten" , men ingen beskrivelse under belønninger ?
    Er der en grund til det ?
    Mvh. vandijk1955

3. MOD-Ara

Hej

Ja er det korte svar.....det lidt længere svar er at vi ikke viser håndværksprodukter under belønninger - kun samlemærke, items og evt ranke ;)

4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Hvilke håndværksprodukter giver " de vise sten og hvor mange"? og hvorfor skal det holdes hemmeligt?

5. MOD-Ara

Hej

De vise sten er et håndværksprodukt - hører til alkymisten level 5
    intet holdes hemmeligt alt er som vanlig i FAQ og opgave skemaet.
    Ingen grund til at se konspirationer og hemmeligheder i alt hvad der skrives;)

Fortsat god aften og god fornøjelse med eventet imorgen :)

ofeia synes godt om dette.
  6. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Mange tak for svar, :p

7. tika

tika Forum prof

et godt event og der det er ok med drops :)

8. nillemc

nillemc Forum ekspert

Dejligt med pæne mængder af div "super" produkter blandt beløningerne

9. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Et fint event og en fin ranke med dalere! :)
    Selvom jeg er ved at være lidt træt af gulerødder og salat! :wuerg: :wuerg: xD

10. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Udmærket event, tilfreds med præmierne, havde heldigvis masser af grøntfoder på lager.

11. kehlet

kehlet Forum hertug

Positiv herfra, måtte dog købe halvdelen af grøntsagerne, men kunne nemt have nået selv at avle

12. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Det var en fin lille skovtur - men meget traditionelt opbygget - med dyrkning af masser af eventafgrøder og salat/gulerødder - og derfor efter min mening også kedelig. Der var ikke megen udfordring eller strategi i det.
    Fine præmier - dog savnede jeg høsthjælp som præmie undervejs.

13. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Jeg er glad for at eventet ikke er slut endnu. Har ikke tid og ressourcer til at overstå det i en ruf-og det gør ikke noget. Måske når jeg det-ellers fred med det :)

14. nicorette

nicorette Aktiv forfatter

Et rigtig fint event med meget powerfoder. Jeg har for første gang kunnet fuldføre et event (mangler dog stadig kurve til guld- og diamantopgaverne i opgave 1), hvilket var muligt, da jeg nu har alle 4 jordstykker i skovlysningen, 3 jordstykker på øen og er level 74, hvilket bl.a. betyder, jeg kan plante roser for at få EP. Jeg har brugt nærmest, hvad jeg havde af buffs og blev derfor meget glad for den gulerodsæblechutney, som blev givet til sidst. Det er så fedt, når der er gode buffs med som gevinster :) Det kostede lidt høsthjælperkuponer at lave gulerødder og salat, så et par høsthjælperkuponer som gevinster ville have været dejligt. Jeg har endnu ikke adgang til regnskoven, men er meget glad for, at det med et fornuftigt level, hårdt arbejde, et rimeligt antal buffs og lidt planlægning alligevel har kunnet lade sig gøre at få en ranke :)

Sidst redigeret: 28 August 2016
    Fr-jensen synes godt om dette.
  15. MOD-Ara

Tak til de der har taget sig tid til at give feedback
    den er nu sendt videre.

Mon ikke flere dansk/norske spillere kan give deres besyv med
    næste gang så jeres stemmer også kan høres i Hamburg
    mellem alle de andre landes spillere? ;)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.