Skovlysningen/Visdommenstræ

Diskussion i 'Hjælp til spillet' startet af MelodyRosebud, 15 Juni 2021.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MelodyRosebud

    MelodyRosebud Forum-lærling

    For det første ved jeg ikke helt om mit spørgsmål hører til her inde under hjælp til spillet men ellers må MOD lige flytte den.

    Jeg ved at jeg har set et eller andet sted herinde under hvor man kunne se de forskellige steder såsom f.eks. skovlysningen/visdommenstræ hvor man kunne se hvor mange stjerner man skulle bruge til de forskellige ting der kunne "åbnes" osv, men efter jeg har søgt i søg kan jeg simpelthen intet finde mere, nogen der kan hjælpe mig med eventuelt link til at finde den side?

    Håber I kan forstå mit spørgsmål og ved hvor den skal findes?..
     
  2. BenteAndreasen

    BenteAndreasen Forum veteran

    Hej MelodyRosebud der er nogle små runer i visdommens træ dem kan du trykke på så kan du se hvor mange stjerner du skal bruge til hver rune for at åbne den, Jeg håber du kan forstå hvad jeg har svaret.
     
  3. MelodyRosebud

    MelodyRosebud Forum-lærling

    Ja det ved jeg, men på denne jeg søger der kan du rent faktisk se hvor mange stjerner du skal bruge i alt til foreksempel at få runen med gødningen fuldt ud
     
  4. LonewolfDK

    LonewolfDK Forum kender

  5. MelodyRosebud

    MelodyRosebud Forum-lærling

    Ja det var netop den jeg ikke kunne finde.. Tak LonewolfDK