Skorpion avl

Diskussion i 'Tekniske spilproblemer' startet af Farmor1952, 12 August 2021.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Farmor1952

Farmor1952 Forum-lærling

Hej.
    Jeg har sat en azurblå skorpion til salg i avl. Nu kan jeg ikke finde den til salg, men til gengæld har jeg nu en rød til salg. Jeg vil gerne have min azurblå tilbage tak. Og den røde tilbage i mine dyr.

Jeg har problemer med at spillet skal genstartes indtil 3 gange når jeg er i spillet. Kan der gøres noget ved det??

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår dit problem...

Hvis du har sat en vare til salg på markedet og den ikke længere figurerer under fanen "Din markedsstand" - så er den solgt og fortjenesten er booket til din farm.
    Det kan ikke lade sig gøre at du sætter en vare til salg og den pludselig er byttet ud med en anden vare...

Dette lyder enten som om du skal kigge på at rense din browser cache, tjekke om din browser er opdateret eller om din pc opfylder kravene for Unity - se mere >her< og >her<

3. Farmor1952

Farmor1952 Forum-lærling

Under Skorpion eventet får jeg en azurskorpion. Den sætter jeg til salg i avl og nu kan jeg ikke finde den. Kunne I ikke være rare at undersøge hvad der er sket med den. Det virker lidt underligt, at jeg ikke kan se den. Den røde der er sat til salg, kan jeg heller ikke se, hvis jeg jeg vil se, hvor mange der er til salg i avl. Og de er IKKE solgt!!!

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej igen

Ønsker du din konto tjekket må du have fat i support - det er ikke noget jeg kan klare via forum.
    Som jeg svarede sidst kan du ikke finde din vare under fanen "din markedsstand"
    så er den solgt og fortjenesten (dalerne) er sat ind på din konto.
    (er varen ikke solgt 1 uge (168 timer) efter tilbuddet er lagt ryger varen tilbage i din lade kort tid efter)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.