Skift af kreditkort med store konsekvenser

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Farmerkent, 13 Februar 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Farmerkent

Farmerkent Kommende forfatter

Jeg skriver ikke dette for at beklage mig.
    Jeg ved godt det er min egen fejl
    Jeg vil dog godt benytte mig af muligheden for at advare andre om at falde i samme hul som jeg er faldet i.
    Jeg skiftede kreditkort for noget tid siden.
    Brugte selvfølgelig det nye kreditkort til et køb herinde, og fik ikke slettet det gamle.
    Den anden dag (onsdag tror jeg) ville jeg så lige lege med i noget avl, og gik ind for at købe den store powerfoder pakke.
    I farten glemmer jeg at flytte prikken ned til det nye kreditkort.
    Derfor er jeg nu blacklisted.
    Jeg har ikke mulighed for at købe noget til spillet.
    Jeg har .. sandsynligvis ved en fejl.. ikke modtaget nogen bekræftelse på min ticket til support.
    Dette betyder der ikke sker noget i min sag.
    Det betyder også, at jeg ikke kan købe høsthjælp.
    I level 95 fungerer det ikke at drive en farm uden høsthjælp, så min tid som farmer løber ud med min høsthjælp.
    Det jeg ikke forstår er, at jeg her på siden kan se, at ved blacklist kan man ikke bruge payment support, men skal bruge den almindelige. Samtidig skriver den almindelige support at jeg skal bruge payment support.

Nå. Alt dette for at advare andre mod ikke at slette gamle kreditkort.
    HUSK DET NU.

Håber det løses, men tvivler.
    Hvis det ikke gør. Tak for min tid her i Farmerama. Det har været hyggeligt. MEN starter altså ikke forfra.

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Det er selvfølgelig uheldigt at du ikke får fjernet dit gamle kort men at du ikke kan skrive til payment support lyder underligt

Men jeg må indrømme jeg er en smule forvirret over dit indlæg.....først skriver du at du ikke har modtaget bekræftigelse på din ticket - senere skriver du at du har fået svar fra alm. support......dette lyder lidt underligt - måske jeg misforstår....

Kan jeg få dig til at beskrive præcist hvor du har skrevet hen og hvor du har fået svar fra og i hvilken rækkefølge???

Når du skriver du er Blacklistet - hvor har du fået den besked?

3. Farmerkent

Jeg går ind og laver betaling med forkert kort. Da jeg prøver at lave betaling med det rigtige umiddelbart efter skriver den i payment, at jeg er blacklisted.
    Jeg opretter derfor en ticket i Payment. Mener det er onsdag formiddag.
    Jeg hører ikke noget overhovedet, så prøver igen fredag formiddag, fordi jeg gerne vil købe stiklinger. Får besked på jeg er blacklisted igen. Prøver at sende en ticket mere, for at være sikker på der ikke er fejl med den første. Får besked på der allerede er en ticket med det problem.
    Da jeg stadig ikke hører noget skriver jeg søndag morgen klokken 05.30 før jeg kører på arbejde til den almindelige support, for i det mindste at få en reaktion på mit problem.. Får følgende svar.
    "Hejsa

Som du jo allerede er klar over, så er det payment support som behandler betalingsproblemer. Desværre kan vi her i teknisk support ikke være dig behjælpelig i sådan sager.

Jeg gætter på du er blevet blacklistet pga du benyttede et kreditkort som var spærret, det vil jeg anbefale dig at forklare payment support, f.eks via den bekræftelses mail du modtager kort tid efter du har udfyldt og sendt den specielle payment formular.

Jeg håber der hurtigt kommer en god løsning på problemet, held og lykke

Venlig hilsen
    "

Problemet er at jeg ikke modtager den bekræftelses mail.

I dag finder jeg så ud af at der her på forum i en faq står at blacklist behandles af almindelig support.
    Den tråd finder du her.
    https://board-da.farmerama.com/inde...lingsformularen-ved-betalings-problemer.6957/
    Så har prøvet et sidste skud til almindelig support.
    Hvis ikke der sker noget må jeg jo nok se mig slået ud af min egen sløsethed.
    Det er så det der er meningen med denne tråd fra start. At advare andre mod at sløse med kreditkort når de skal betale.

4. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hej Farmerkent

Jeg tager lige over her, det håber jeg er ok med dig.

Sagen er mig bekendt og jeg kan derfor forklare eller skal jeg måske hellere skrive opklare de misopfattelser som desværre er tilstede i denne sag.

Lad mig starte med blacklistning, der er 2 måder man kan blive blacklistet på, den ene er hvis man frasiger sig at modtage nyhedsmail fra BP, det betyder man automatisk bliver sat på mail blacklisten og det kan i nogle tilfælde være nødvendigt at kontakte support, for at blive slettet fra blacklisten igen, normalt er det nok at man igen siger ja til nyhedsmail, men altså i nogle situationer virker det bare ikke helt som det burde.

Bliver man blacklistet i forbindelse med en betalingssag, (som intet har med blacklistning af mail af gøre, det er 2 meget forskellige ting) så kan vi her på forum ikke hjælpe eller udtale os omkring sagen. Man skal henvende sig til payment support via den specielle payment formular. Kun payment support kan være behjælpelig i sådan sager.

Omkring alle henvendelser til support, uanset hvilken support der er tale om, så vil man modtage en bekræftelses mail, umiddelbart efter man har afsendt henvendelsen. Modtager man ikke en bekræftelsesmail, så er formularen muligvis ikke udfyldt korrekt eller noget andet er gået galt i forbindelse med afsendelse, man skal altid modtage en bekræftelsesmail med et ticket nummer som følger hele sagen til den er afsluttet og ticket bliver lukket. Når sagen er lukket og dermed afsluttet, skal man udfylde en ny formular hvis man igen får brug for supports hjælp, uanset om hvilken support der er tale om.

Så har du ikke modtaget en bekræftelsesmail, så har payment support ikke modtaget en henvendelse fra dig og kan derfor heller ikke hjælpe med at få løst denne uheldige sag.

Som allerede nævnt kan sagen ikke behandles her på forum, men jeg vil da sige til dig, at du skal skynde dig at sende payment support en ny formular, så skal de nok hjælpe dig.

Håber du forstår mine forklaringer, alternativt så kan du skrive til mig i teknisk support, så vil jeg forsøge at hjælpe dig.

Mvh
    Pindgris

Sidst redigeret: 13 Februar 2017
  5. Farmerkent

Hej igen, begge. Tak for jeres store vilje til at ville hjælpe mig.
    Ved ikke hvad der er sket, men nu virker mit betalingskort pludselig igen.
    Ingen beskeder fra Payment igennem hele sagen.
    Men er ikke blacklisted mere.

Så nu er der kun en ting at sige.. Happy farming, og husk at få slettet jeres gamle kreditkort.

6. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hej Farmerkent

Godt at høre sagen er har fået en god afslutning.

Jeg vil dog lige nævne at du måske skal gennemgå dine mail eller måske din spammail, for jeg har fået oplyst at payment support har kontaktet dig flere gange via mail.

Tråden lukkes
    Fortsat god fornøjelse
    Mvh
    Pindgris

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.