Skattejagt spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Pindgris, 19 Marts 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. plerik

plerik Exceptional talent

jeg har været med helt fra starten af ( altså Farmarama ) og kan ikke mindes et event før hvor at det ikke har været muligt at gennemføre eventet . man har bare ikke kunne løse alle opgaverne og har så bare ikke kunnet løse nogle af de opgaver som har givet nogle gode gevinster . men gennemføre har man altid så ranken var hjemme .

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Du siger du har været med fra starten af og det har jeg også, jeg har på nuværende tidspunkt
    1415 banananer, så jeg kan ikke forstå at du mangler bananer.
    Har du ikke mulighed for at få de få bananer via farmerhjulet eller opgaver i markedshallen?
    Jeg håber du når i mål.

3. dav-igen

dav-igen Kommende forfatter

Vil give plerik ret, det er også første gang jeg har oplevet at man ikke kan komme igennem opgaven. Har også været med i mange år.

Til Ofeia, vil godt have opskriften til at have lukket op for bla. habanero og chayote og samtidig have 1415 bananer på kontoen, det har jeg ikke kunne klaret.

4. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jeg har åbnet for alt i abetemplet og har stadig 996 bananer tilbage. Har ikke anden opskrift end at spille så meget som muligt :)

trunte68 synes godt om dette.
  5. ofeia

ofeia Forum halvgud

Opskriften må vel være at jeg har lavet næsten alle opgaver i markedshallen og at jeg er kommet op på level 429 på øen, en del bananer er kommet via farmhjulet og fra mange af de kasser vi har fået efterhånden. Jeg har ikke købt nogle af dem.
    Jeg har brugt 3258 bananer ialt i abetemplet og har åbnet alt derinde.

Husk der også kan hentes bananer for gårdmønter.

6. plerik

plerik Exceptional talent

ja Ofeia . er igang med nr 2 konto . i starten var der ikke rigtig nogle regler om hvad man måtte og ikke måtte hvis at man havde flere brugere og lige pludselig strammede de op på det . og jeg blev fanget i at jeg flyttede stalde fra en farm til en anden lige som der var brug for dem . så startede forfra og spiller ikke hele tiden har meget fravær . der findes jo også en verden uden for skærmen som skal passes . er lev 101 på fastland og 329 på øen . og har brugt 2318 bananer og jeg mangler tilfældigvis at åbne for de planter som er i det sidste kammer . der var også nogle spillere som fik en hel del gratis bananer dengang at level systemet blev ændret på øen og jeg var ikke imellem manglede ca 50 000 ep for at være med der .

ofeia synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.