Skattejagt spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Pindgris, 19 Marts 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Skattejagt

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama teamet

2. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Er der nogen, der evt. igennem engelsk Forum kan forklare hvad der går ud på ???

3. littleonedk

littleonedk Kommende forfatter

Har du et link til det engelske forum?

4. Tovepigen

Nej desvære - nok fordi jeg ikke kan forstå engelsk - tysk - fransk ..... men jeg har før set nogen skrive om " I det (engelske Forum) står det " osv. Derfor håber jeg, at en eller anden, der har mere forstand på den slags ting, vil hjælpe

5. littleonedk

Jeg kender nok en der ved det.. Jeg vender lige tilbage :)

Tovepigen synes godt om dette.
  6. Tovepigen

TAK - jeg ved der er problemer med sygdom o.s.v. - Vil bare være dejligt, hvis jeg vidste om der skal plantes ekstra træer - gårde eller laves ekstra marker, - inden i morgen

7. tika

tika Forum prof

littleonedk og ofeia synes godt om denne.
  8. littleonedk

OBS: DEN ER KOMMET PÅ DANSK I VORES FORUM.. Dejligt :)

Der er to events.. Den ene:
    Er almindelig hvor du skal dyrke en eventplante, samle drops, lave en "ting" i møllen, som skal bruges til at putte i opgaven.

Drops kommer fra alt du høster på fastlandet...

Den anden...
    Du skal dyrke en eventplante.. Og du skal bruge drops som KUN kommer fra træer og marker (altså ikke stalde). Til gengæld kommer de fra både øen og fastlandet. DU skal også her lave et produkt i møllen... Samtidig skal du bruge ting fra din lade.. Og her er jeg lidt på arbejde, for der er flere ting jeg ikke ved hvad betyder.

Men jeg kan lige poste det i billeder, så kan du selv se. I mine øjne er det temmelig meget der skal bruges.. Men event står også som medium/hård. Jeg poster lige billederne i næste post...

Sidst redigeret: 19 Marts 2019
    Tovepigen synes godt om dette.
  9. Tovepigen

Tak fordi du vil hjælpe - jeg er blandt dem, der ikke kan klare at oversætte det engelske ...

littleonedk synes godt om dette.
  10. nillemc

nillemc Forum ekspert

Hej igen Tovepigen

Også her en kort udgave:
    Igen 7 timers afgrøder - disse kan kun dyrkes i tropperne.
    To typer drops - som falder på hele landkortet, men kun fra afgrøder og træer
    De tre ting skal bruges i møllen: 250 x Hawaiian Blooms, 50 x Photo Clues, 25 x Bottled Clues
    før du kan gå på skattejagt i huset og åbne de låste døre

Det kan godt være at der er noget med en særlig rute i huset, der er smart at følge - den er ikke dukket op på det engelske forum endnu, hvis der er en... Forskellige trin rundt i huset kræver forskellige afgrøder fra laden - men præcist hvad du skal bruge afhænger af hvad vej du går... måske der er en der vil tjekke deres "strategiforum" til dig imorgen, eller gå på fisketur i det tyske forum
    http://www.bigpoint.com/farmerama/board/index.php?forums/game-strategy-discussion.586/

Så som sædvanlig er den bedste forberedelse nok at plante de afgrøder der har højest EP du kan høste efter eventstart.
    Og lige denne gang - ikke for mange stalde.
    Måske nogle planter du mangler ift. opgaveskemaet
    https://board-da.farmerama.com/index.php?threads/opgave-skema-til-skattejagt.17080/#post-84086

ofeia og Tovepigen synes godt om denne.
  11. Tovepigen

Tak nillemc

12. nillemc

nillemc Forum ekspert

Også her har englænderne regnet den ud til dig ift. hvad der skal til for at gennemføre alt:
    25,000 event planter
    1150 flasker
    2900 fotos
    40 kort

Der ser ikke ud til at være en liste over rute og afgrøder endnu, men der har du jo også fået en fin en på dansk.

13. plerik

plerik Exceptional talent

er rendt ind i en stopklods på 2 sal . skal bruge afgrøden rævehoved problemet er bare at jeg ikke har fri spillet den endnu . så kan ikke komme videre ikke smart lavet

14. Iamdjhjj

Iamdjhjj Avanceret

nej ikke smart lavet af dig :)
    Der skal jo være nogle udfordringer i et event

trunte68 synes godt om dette.
  15. plerik

lige som ikke mig der har lavet opgaven . har ikke fri spillet rævehoved og papegøje blomst . så er låst fast

16. plerik

når at jeg er på første sal . og bliver bremset af opgaven papegøje blomst i at få den røde nøgle . så kan jeg gå tilbage til trampolinen og hoppe op på 2 sal og lave 2 opgaver og bliver så bremset af opgaven rævehale . er spillet så forbi for mit vedkommende ? . uanset hvad jeg prøver på er de andre opgaver låst og kan kun få lov til at hoppe op i det ene hul hvor at rævehale kommer som opgave nr 3 .

17. littleonedk

He... Jeg bliver bremset allerede vd habaneo.. så jeg kan faktisk sket ikke rigtig være med...

plerik synes godt om dette.
  18. morhovesen1

morhovesen1 Kommende forfatter

Selv om jeg har de ting derr skal til ved nøglerner, kan jeg ikke få begyndt. Hvordan er i begyndt.

19. morhovesen1

morhovesen1 Kommende forfatter

Det har jeg så løst - det var jo så bare mig dr skulle se ordentlig efter.

littleonedk synes godt om dette.
  20. Iamdjhjj

Iamdjhjj Avanceret

lige et godt råd til jer som er lidt trætte af, at I lige pludselig mangler nogle planter fra øen.
    gem dog nogle bananer til sådanne situationer, det er jo ikke første gang at et event kræver lidt mere end bare salat og karse
    Og hvis man er så uheldig/uforudseende at komme i denne situation ,så kan man jo vinde bananer i lykkehjulet og ved at løse opgaver i markedshallen + selvfølgelig ved at stige i level på øen .
    selv har jeg 220 bananer lige nu
    men vil da ønske jer alle held og lykke
    :)

trunte68 synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.