Skatteø - ny opgaveliste?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Natkat, 25 Januar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Natkat

    Natkat Forum-lærling

    Hej alle..

    Nu håber jeg, at jeg (denne gang) har oprettet en tråd det rigtige sted. :)

    Jeg har endnu ikke låst op for Skatteøen, da jeg gik ud fra at denne kun kunne bruges til items (ingen stalde, træer eller marker). Men nu sidder jeg og tjekker FAQ for skatteøen, og dér ser det ud til, at man - når man låser Skatteøen op - får en ny opgaveliste i markedshallen.

    Er dét rigtigt? :)
     
  2. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hej,

    Det er helt korrekt, og ganske som beskrevet i FAQ for Bahamarama, under afsnittet Skatteøen.

    Der er i alt 5 områder der kan låses op.
    Hvert område frispilles ved at løse en opgave i markedshallen.
     
  3. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Ja, hver gang du har låst et område af Skatteøen op, kommer der en ny opgave i markedhallen - med gode præmier :p
     
  4. tjocker

    tjocker Forum general

    Hej Natkat. Det er rigtig som MOD-Shaman og Fr-jensen skriver at der findes en opgave i markedshallen som frispiller rum på skatteøen så du får mere plads til items. Der er også gode præmier at hente men du skal lige tjekke om du har alle ting(afgrøder, dyr, træfrugter) frispillet i templet ellers vil du opleve at du ikke kan lave alle trin i de opgaver før du har samlet nok GB sammen.
     
  5. Natkat

    Natkat Forum-lærling

    Tak for jeres besvarelser. Det ser da ud til at jeg skal gå efter at få åbnet op for Skatteøen, i stedet for at jagte en enkelt afgrøde, eller plante af gangen. Det tager håbløst lang tid at score gyldne bananer, og det er sjovere at løse opgaver.
    Tak :)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.