Skal ha slettet premium

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Fiselbak, 28 December 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Fiselbak

    Fiselbak Forumnoob

    Er der en der kan hjælpe med vejledning til hvordan jeg sletter/opsiger premium. Min bedre halvdel afgik ved døden d. 26/12 og jeg har valgt at slette hans konto. Jeg har aftalt med support at kontoen bliver slettet når jeg har opsagt premium, men umiddelbart kan jeg ikke se/finde ud af hvor det sker.

    Mvh. Fiselbak
     
  2. bondeknold70

    bondeknold70 Padavan

    En trist anledning, håber nedenstående kan guide dig.

    Hvis du klikker på den røde kurv i venstre side, og så klikker på køb ´'genstand'(der skal stå køb, ikke noget med guldmønter), så sendes du til banken. Øverst i banken findes en linje som hedder -status og opsigelse-, klikker du på den, får du mulighed for at annulere dine abonementer.

    (Kan du ikke se den røde kurv, skal du trykke på den grønne knap med den hvide trekant indeni.)
     
  3. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hej Fiselbak,

    Min dybeste medfølelse i din situation.

    Jeg har tilladt mig at flytte din tråd til et andet afsnit på forum.

    Der er i FAQ sektionen en guide til hvordan du sletter premium - den finder du > her <.

    Du skal ganske rigtigt i Banken - der er flere måder at komme dertil på:
    - Klik på MG beholdningen:
    [​IMG]

    - gå i banken i Byen:
    [​IMG]

    Herefter følger du vejledningen i indlægget omkring sletning af Premium.

    Det er vigtigt, at du har adgang til den e-mail konto Farmen er registreret på, da der sendes en mail med et link til den e-mail, og linket skal følges for at Premium bliver annulleret på kontoen.

    Håber det hjælper dig videre, ellers må du endelig skrive igen.
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.