Sheldons store planer feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 12 Februar 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af egen feedback for: Sheldons store planer

Vi er glade for du tager dig tid til at give din mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Kommentarer til andres feedback frabedes. Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. kehlet

kehlet Forum hertug

Øv det kostede lige en plantekasse at man ikke kan samle kasserne når man bruger ipad/tablet

3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Tak :)
    Fedt :inlove::inlove: at der blev åbnet for eventplanter i Regnskoven :):):):)

4. nillemc

nillemc Forum ekspert

super tiltag med regnskoven - bare trist at den ikke dropper brædder for nu begynder de at halte bagud

BenteAndreasen, ofeia og benadk synes godt om dette.
  5. plerik

plerik Exceptional talent

jeg kører kun på de 3 felter på fast landet og har hele tiden været bag ud med planker . har lige høstet . har gang i gæc- påskemarmelade - gullerodsrugbrød - zuccini æblekage + en vundet booster på 100 % . og fik ved høsten kun ca 75 brædder . så med det tempo bliver jeg da ikke færdig . har nået at spille 30 gange . men får da svært ved at nå 10 spil mere med den opdampning

benadk synes godt om dette.
  6. -proxy-

-proxy- Aktiv forfatter

Et event med med en sød grafik og en utrolig dårlig droprate. Mon ikke der også var beregnet drops fra regnskoven.
    Det var også et event der krævede megen tid til at samle kasser.
    Jeg havde problemer med at få brædderne til at hænge på musen når jeg skulle samle kasserne

benadk synes godt om dette.
  7. plerik

plerik Exceptional talent

fint event . havde taget fejl af eventene så havde mere tid end jeg troede . nåede at få ranken og fik gaverne til og med nr 58 . men mærkelig drop rate fik 1-2 stk ved gulerods dyrkning fik også 1 til 2 ved at dyrke feks havre eller hø . har så ikke prøvet med andre afgrøder hvad de ville give .

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.