Feedback Septemberfest "Først til mølle" feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 19 September 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for Septemberfest "Først til mølle"

    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

    Farmerama Teamet
     
  2. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Feedback angående endring av rankegevinst: Fordi ranken var så lite attraktiv, gadd jeg ikke å hige etter å nå den. Har derfor ikke "satt inn støtet" med mine vanlige metoder tidlig i eventet. Når nå ranken har blitt betraktelig mer interessant, rekker jeg kanskje ikke å få den, om jeg så setter alle kluter til.
    Vennlig hilsen Tuppehøne.
     
    Greenmama62 synes godt om dette.
  3. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Jeg synes ikke noe om at det skal dyrkes så mange eventplanter, og brukes så mange drops, når drops ikke kommer fra eventplanter. Drops kommer fra staller og trær, men for å få nok eventplanter, har jeg ikke tid til å få nok drops. Jeg startet jo litt sent, fordi ranken ikke ble bra før lenge etter eventstart (se innlegg over). Har ikke sett noe til forlengelse av eventet, av den grunn, men det burde det være. Dette er jeg ikke fornøyd med. Men det får kanskje BP aldri vite noe om? -.-
     
  4. Hanne1964

    Hanne1964 Avanceret

    Synes det har været et godt event, med mange flotte premier.
    Meget fin sammenhæng mellem eventplanter og drops for mig.
    Flot at man stadig kan vinde gaver, efter fuldført spil :)
     
  5. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Det kan ikke passe at eventet skal ødelægges af en pop up med en meddelelse om nok en ugidelig kylling. Bedst som jeg sidder og prøver at huske rækkefælgen og så endda på tid bliver jeg slået ud af rytmen og falder ud af eventet. Det må kunne gøres bedre.
    Ellers ok event hvor man også skal tænke for at få kokketøjet til at gå op. Dejligt at vi kan få ekstra gaver med de opdampninger/eventplanter der er i overskud efter ranken
     
  6. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO


    Ganske kort, at der blev ændret på rankens udbytte, er netop et udtryk for at der lyttes til feedback fra brugerne, men det betyder ikke at et event automatisk skal forlænges af den årsag, der er jo ikke fejl eller andet galt med eventet, det har kørt upåklageligt, så det stiller jeg mig undrende overfor at du er utilfreds med.

    Omkring din bemærkning om hvad BP får af vide, så er jeg her stort set hver eneste dag, året rundt og jeg læser alt der bliver skrevet på forum. Jeg er DA/NO BP medarbejder, så jo BP ved alt hvad der sker blandt de DA/NO brugere som ytrer sig på forum.

    Dejligt at se du alligevel valgte at deltage i eventet.

    Mvh
    Pindgris
     
    xolenka synes godt om dette.
  7. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Jeg kan godt lide denne slags event, - ligesom da der skulle bages(kage - pynt og glasur)Jeg synes måske nok, at der var små præmier undervejrs og mange kokke tøj, der skulle produceres - men sjovt, det var det. Synes heller ikke, at ranken er noget særligt- men det hjalp, da der kom en ekstra "gave kasse" på

    Hilsen Tovepigen ID 31726745
     
    xolenka synes godt om dette.
  8. hveps

    hveps Avanceret

    Hold da op- jeg blev færdig 2 min. i 2. Det var lige lovligt spændende;) spillet blev utroligt langsomt for mig til sidst så jeg kunne ikke indlevere ordren men så bare uret gå. Nå men det lykkedes, mange gode præmier og en god ranke.
    Bruger: hvepsId: 1105046
     
  9. tika

    tika Forum prof

    godt event gode præmier, fin grafik, god tid til at aflever:)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.