Septemberfest 2019 spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 18 September 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Lige pt har jeg et overskud på 570 knive... dropraten er meget meget meget skæv...

Ligger på 55 minispil... Har 3 bestik liggende på kø i møllen, men håber på at få drops nok til de sidste to i morgen efter dagens første høst... Lidt optimistisk må man vel gerne være... Fingrene er i hvert fald krydset.

Har neon stalde til at køre i skovlysning, og lykkekløver og kikærter på øvrige marker, foruden træer hist og pist i krogene.

2. CORNELIUS75

CORNELIUS75 Avanceret

Tusind tak for den oplysning. Desværre hjælper det mig ikke, jeg mangler plads til item og havde overset at den ville hjælpe mig i det følgende event. Item + opgraderinger befinder sig i mit inventar - farvel ranke.
    :cry:

3. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg er bare nysgerrig - hvor mange har gennemført dette event - uden brug af moseguld/rigtige penge - for lige at klare de sidste bestik- Jeg mener dem, der har arbejde, familie og andre interesser, der skal plejes - kort sagt et liv ved siden ad Farmerama.
    Selv mangler jeg 10 bestik (280 moseguld, kun til knivene) - når jeg bliver nød til at forlade computeren- altså spillet -
    En skam, fordi jeg ville gerne have den ranke - det gør jo spillet interessant- at det er muligt at opnå noget særligt

benadk synes godt om dette.
  4. plerik

plerik Exceptional talent

jeg har lige nu 777 stk gafler og 19 stk knive . har nået 52 runder af spillet . kan høste igen om ca 50 minutter . 6 kasser bestik og skov lysningen og vildmarken . men om det kan gi 205 stk knive tvivler jeg på . har ikke kunnet finde ud af hvad der giver flest knive har prøvet med kun træer ude videre held . med stalde uden held og med en blanding af de 3 . med langtids afgrøder om natten hvilket kun har givet mellem 3 -5 sæt bestik pr høst . og med kål de sidste 2 dage med ca 1 sæt pr høst . men gaflerne vælter op af jorden her ved mig . om jeg bliver færdig nej . og køber ingen knive for at blive færdig

5. plerik

plerik Exceptional talent

56 spil nåede jeg 756 gafler og 7 knive i overskud

6. johnhan

johnhan Forum analytiker

52 tror det var her, 0 gafler, 180 knive i overskud.

7. LonewolfDK

LonewolfDK Forum kender

kom i mål i går morges, og med forlængelsen nåede jeg endda at lave lidt ekstra. og ja - arbejde og andet ved siden af. og intet købt for at nå det.
    lagde om på et tidspunkt da jeg kunne se at knivene haltede, så der blev sat flere stalde op (efter lidt forsøg fornemmede jeg at det var dem der gav flest knive). satte naturligvis noget der passede med arbejdsdag i tid.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.