Septemberfest 2015 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 15 September 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Jeg synes det har været positivt, at det vi har høstet, har vi beholdt. I stedet for at fylde et eller andet fiktivt eventplante hul, og kun høste ep. Jeg er ikke gået efter rankerne, fordi jeg håbede på noget bedre med staldene og stiklingerne-og tak for dem. Derved har dette event ikke været stressende for mig. Job og familie skal jo også passes. Penge bruger jeg ikke på spil og det går endda. Om der har et eller to mønter at hente i minispillene, har på den måde været underordnet, da stalde og stiklinger har kunnet hentes ( i mine øjne) nemt.

2. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Glemte at tilføje at samlemærket var valgfrit-dejligt

3. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg tar det jeg får og er fornøyd med "diverse" premiene. Jeg tror ingen regner med å få alle tre ranker, men det var en god ide å ha tre vanskelighetsgrader på dem. Glad for å slippe å få en grå ranke.

4. -Garfield50-

-Garfield50- Forum-lærling

nu har jeg lige høstet 34 xxl træer og der var 0 mark-bobler det er ikke i orden efter min mening så efter morgen høst med 140 træer har jeg fået 19 mark-bobler det er ikke ok

plerik og benadk synes godt om denne.
  5. plerik

plerik Exceptional talent

det er hårdt event det her . det er nok det bedste at gå efter de ting som man vil og droppe ranken og det åndsvagege samle mærke kan man jo ik bruge til noget vel . jeg har til nu fået 2 stk 1x2 item værdi 100 pr stk og så har jeg taget begge stiklinge pakker og den med mystiske stalde . men ok det koster jo ikke noget kun den tid vi bruger på at skyde hekse og drage og grise .
    jeg betrakter de bare som en side gevinst det her event .

6. johnhan

johnhan Forum analytiker

Syntes godt der kunne være større forskelle på værdien af de 3 ranker, der er ikke meget i bonus hvis man går efter guld ranken.

kehlet synes godt om dette.
  7. nillemc

nillemc Forum ekspert

med lidt flere erfaringer har jeg prøvet at skrue godt op for antallet af træer (troede jeg) - men der er stadig alllt for langt mellem de hvide bobler - især trist fordi der jo ikke med træerne er helt samme muligheder for at skrue op og ned for ental EP vs tid til næste høst osv. så der er ret få håndtag at gøre med...

8. ofeia

ofeia Forum halvgud

9. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

jeg har bevidst kun gået efter hvad der er muligt at op nå uden ranker dvs. stiklinge mm.

10. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Tjah ... det var så det event ... jeg når ikke mere, da jeg skal på arbejde om lidt.
    Jeg fik mig spillet frem til bronze-rækken (ranke + items), stiklinger, stalde, høsthjælp og PF, og så købte jeg lige et samlemærke for de sidste sammenskrabede mønter. Det er hvad det rakte til her, uden de store anstrengelser.
    Jeg synes, det var et lidt tamt event, ensformigt i længden, savnede afveksling og overraskelser undervejs.
    En af de hemmelige stalde gav mig dog en isfugl (som jeg ikke havde i forvejen), og den er jeg glad for.

11. kehlet

kehlet Forum hertug

Så nåede jeg mit første delmål -guldranken-. Fra start havde jeg satset på alle tre ranker, men først guld. Overliggeren lå højt, da jeg de seneste 4 år har gennemført alle events.
    Da jeg læste faq plyndrede jeg farmen og plantede træer. I faq kunne jeg læse at max point pr omgang var 54 point, der kunne godt være tilføjet at vi max kunne opnå 12 dobbeltbolde så havde regnestykket været nemmere.
    Men drop raten var da noget i underkanten for mit ambitions niveau. Da jeg nåede 480 mark bobler kunne jeg på rest tiden se at det var tid for afgrøder.
    Minispillet synes jeg godt om, da det kunne spilles af alle - børn som voksne, men hold da op hvor var det træls at sidde og vente på de sidste 5 dobbeltbolde - dræbende, men jeg havde brug for alle point.
    Da jeg ikke kan opnå flere bolde uden at skulle til lommerne har jeg brugt de sidste stjerner på mystiske træer/stalde + PW.
    Gad vide hvilken hensigt BP havde med SÅ mange gevinster og SÅ lidt opdampning i forhold. Var det bare fordi vi skulle have noget at vælge i mellem eller var det for at vi skulle ødsle vores sparepenge for at få alle tre ranker.
    Jeg føler mig lidt snydt synes ikke gevinsten for høst af guldranken ikke ligger væsentlig over sølvranken. Nu bliver det spændende at få indløst træer og stalde.
    :p

12. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jeg valgte sølvranken selvom jeg havde nok til guldranken da værdi forskellen jo er noget latterlig, ville heller bruge nogle at mønterne til de andre ting.

Er der nogle der fik nok til 2 ranker uden at bruge penge?

13. sys1234

sys1234 Forum-lærling

havde sat næsen op efter den første ranke og så de ting i diverse som jeg kunne nå,, fik opfylde mit mål med ranken og fik alle ithems fra diverse , så jeg er tilfreds uden at ha lidt af stres.. havde det nye område fyldt med alle mine xxl , xl og almindelig træer, og skoven var også fyldt med kæmpetræer, xxl xl og almindelig træer, så havde ikke noget problem med markbolde men måtte hele tiden vente på blomsterne,, men kom da i hus med det jeg ville.

14. ofeia

ofeia Forum halvgud

Kanon godt event :D, gerne mange flere af dem :inlove: selv om jeg nu ligger inde med 2 ubrugelige ranker, hvilket er fuldkommen min egen skyld :mad: men med en god optankning af afgrøder i laden :D
    Så er det godt vi snart får høsthjælp på bønnestagen ;)

Et event med mange muligheder :inlove: der var muligheder for at tjene daler, EP, ØEP og andre gode sager.

Hvis det var rankerne man gik efter var det jo ikke helt umuligt. jeg gik ikke selv efter rankerne. Jeg gik efter hvad der lå under diverse, og så rankerne bagefter.

Grafikken kørte fint, der var tid til at flytte musen og de var nemme at ramme, jeg brugte ikke lyd, selv om der var blevet anbefalet, så den ved jeg desværre ikke hvordan var. Skydespillet kunne jeg godt li, ingen stress der

Event-tiden kunne godt have været længere, den var for kort, når der også skulle plantes træer, efter min mening.
    Præmierne rimelige :) træerne fik jeg ikke noget ud af, staldene har jeg lige sat, håber på at være heldig og få en Isfugl:inlove::music:

Jeg havde ikke problemer med at høste mark-boble, fik 38 af den på at høste en mark, jeg har et overskud af dem på 154, det var mere festival blomst jeg kom til at mangle, opdagede jeg for sent.

15. ofeia

ofeia Forum halvgud

PS Bare en ide, lad mønterne gå videre til næste spil, ligesom nublion-batteri gør det.

16. ofeia

ofeia Forum halvgud

Ud af de 4 hemmelige stalde fik jeg 2 Kiwistalde, 1 Kalkunstald rød, og så fik jeg endelig en skildpadde :inlove::inlove::inlove::inlove:
    Så mangler jeg bare isfuglen.

17. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Som jeg tidligere har skrevet er jeg strålende fornøyd med diverse-gevinstene, og innløste disse først.
    Deretter var det ikke nok mynter til noen ranke, men jeg regnet litt på hva som vill lønne seg, og jeg endte altså opp med to like items, nemlig 2 tønneorgel (2x2 item i den "dårligste" ranken). Jeg kom frem til at disse gir mest EP ut fra prisen det koster å kjøpe dem.

Jeg hadde også nok av mark-boblene, men manglet festivalblomst. Jeg haddde lenge skogen full av trær og noen på øya og noen i kantene ellers. Tok de bort og pløyde jorder da jeg så hva jeg manglet.

18. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Jeres feedbacker samlet og sendt videre.

Tusind tak for de mange tilbagemeldinger om,
    hvordan I har grebet dette event an og hvad I synes om det.

Det er en fryd med så mange tilbagemeldinger når vi skal melde feedback
    videre fra de danske og norske spillere.
    Håber I vil være lige så flittige ved fremtidige events.
    :music:

Tuppehøne og natkat1 synes godt om denne.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.