Scroll hjulet på musen Vs. Nyhedssiden

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af vandijk1955, 14 Oktober 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Nu har jeg testet det nogle dage, og er sikker på problemet.

Hvergang, jeg har været i kontakt med nyhedssiden, enten lukket den på krydset,
    eller set på andet tilbud på samme, stopper scroll hjulet med at virke på min mus.
    Scroll hjulet virker alle andre steder.
    P.S. Glemte at det kun drejer sig om Chrome
    Version 46.0.2490.71 dev-m
    Mvh. vandijk1955

Sidst redigeret: 14 Oktober 2015
  2. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej,

for at vi kan få fejlmeldingen så korrekt som muligt; vil du uddybe bemærkningen om at scroll hjulet virker alle andre steder - er det generelt (hele vinduet / andre faner åbne i samme browser) eller indenfor spillet du mener ?

du nævner også at det kun er i Chrome, kan du uddybe forskellene fra andre browsere ?

3. vandijk1955

Jeg kan da prøve.
    At scrollhjulet virker alle andre steder, menes, logger jeg på forum i samme browser(Chrome), virker hjulet fint.
    Åbner jeg en anden side på en ny fane i Chrome, eks. DMI, virker hjulet også.
    Bruger jeg en anden Browser, i dette tilfælde FF, virker hjulet også, også i selve spillet "Farmerama".
    Det er kun i Chrome, og spillet er loaded, hjulet ophører med at virke.
    Håber du kan bruge denne forklaring.
    Mvh. vandijk1955

4. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

tak for uddybningen.
    et spørgsmål mere; virker scroll hjulet indenfor spillet ?
    (laden, inventar etc)

5. vandijk1955

I laden virker hjulet..

6. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

tak for info.
    Vi har meldt det videre i systemet.