Sølvskeer - en mangelvare

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af kehlet, 14 Juli 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. kehlet

kehlet Forum hertug

Normalt har jeg aldrig problemer med opdampning, men i dette event kniber det gevaldigt. Så hvis nogen har overskud og kan undvære er jeg den glade modtager
    Hilsen kehlet

BenteAndreasen synes godt om dette.
  2. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Jeg har også mine problemer med at få samlet sølvskeer...
    Så ligesom kehlet vil jeg også sætte stor pris på hjælp ;D
    Mvh BenteAndreasen

3. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg sender sølvskjeer til kehlet og BenteAndreasen, og håper noen kan sende til meg også. Er redd jeg ikke når det...
    Vennlig hilsen Tuppehøne.

4. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

jeg har 151 sølv skeer i overskud, så dem der evt ville sende til mig kan jo sende til dem der mangler

Tuppehøne synes godt om dette.
  5. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Hej alle sammen, tusind tak til dem der har sendt mig sølvskeer... Jeg er lige kommet i mål...
    Mvh BenteAndreasen

6. kehlet

kehlet Forum hertug

Tusind tak til de farmere der har hjulpet mig med sølvskeer. Jeg mangler at lave to foder, men dem får jeg nok med morgenhøsten

7. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Tusen takk for alle som har sendt. Fikk nettopp inn den siste jeg trengte. Hadde aldri greid det uten deres hjelp :inlove::DxD. Hilsen Tuppehøne.