Sælge planter

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af blib-blob, 7 September 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. blib-blob

blib-blob Junior ekspert

Hej, er der nogen som har held med sælge 1 stk. plante ad gangen, sådan dagligt? Jeg har prøvet at sætte 1 stk. hirse og 1 stk. majs til salg til en ok pris, bare for at se hvad der sker. Men jeg har ikke solgt det endnu, selvom der nu er gået flere timer.

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Nej, det har jeg aldrig prøvet og jeg køber heller aldrig kun 1, mon ikke du får dem solgt på et tidspunkt.

Letmatrosen synes godt om dette.
  3. blib-blob

blib-blob Junior ekspert

Tak for svaret :) Grunden til jeg vil prøve at sælge stk. vis er, at jeg har selv prøvet at løbe tør for planter fordi jeg er kommet til at sælge dem alle i en ordre, ved en fejl. Så havde jeg ikke nogen tilbage som jeg kunne opbygge min beholdning med, haha. Og jeg havde ikke ret mange dalere på det tidspunkt, så kunne ikke købe en større portion. Da var det rigtig rart, at der var nogen som solgte dem stk. vis. Så kunne jeg for små dalere komme igang igen.

4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg tror mange går ind i gårdbutikken og køber, der er de første til 16 planter billigere end de er ude på markedet.
    Har du fået dem solgt?

blib-blob synes godt om dette.
  5. blib-blob

blib-blob Junior ekspert

Ja, jeg har fået solgt majsen. Jeg har engang spillet det der andet farmspil (kan ikke huske navnet nu) som var på smartphone, der var der en meget hurtig omsætning på deres marked, så jeg troede nok det var det samme her. Men det er selvfølgelig anderledes her, når der også er en gårdbutik som ikke er spiller-drevet. Så jeg skal nok bare regne med, at der godt kan gå en dag eller to, før planter der sælges stykvis bliver købt op.

ofeia synes godt om dette.
  6. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Det kommer så også an på hvad du sætter til salg. Nu kender jeg ikke dit level, men ved at fx æg er meget eftertragtet, og dem ser man tit til solgt per stykke, som dit forsøg med planterne :)
    Så prøve dig lidt frem, men lige mhs til planter, ville jeg nok aldrig sætte under 10stk til salg af gangen. Tror du vil have bedre held med det.

7. blib-blob

blib-blob Junior ekspert

Hej, jeg er lige startet med spillet og er på level 11. Der er rigtig meget jeg ikke ved om spillet endnu, fx. hvordan man laver æg, hehe. Måske er det noget med at bygge et eller andet, før man kan lave dem... Jeg prøver at spille uden at tilkøbe med ret mange rigtige penge, så det er lidt langsommere det hele, men pt. gør det mig ikke noget, fordi jeg spiller ikke for at blive "über-farmerama-champion" :D Tak for tippet med æggene osv., det må jeg huske til når den tid kommer hvor jeg har dem. Ja, jeg prøver mig lidt frem med hvilke planter osv.

8. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej
    velkommen til Farmerama forum, hvor der er masser af tips og hjælp at hente :)

Da spørgsmålet i denne tråd er besvaret og der er takket for svar lukkes tråden inden den udvikler sig til en sludder for en sladder om mange emner. (emneskift i en tråd er nemlig ikke tilladt her på forum)

Dukker der flere spørgsmål op for dig så oret venligst ny tråd til hvert emne af hensyn til forums søgefunktion.

Jeg kan anbefale at læse forum reglerne/etikketten og gå på opdagelse i FAQ sektionerne som er fyldt med nyttig information

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.