såmaskine-inaktiv

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af xolenka, 15 Februar 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. xolenka

xolenka Junior ekspert

jeg er den spiller som altid købe høsthjælper, men i nat sket det noget uventet, min såmaskine blev inaktiv, mejetærsker- 452:20, staldknægt-442:20....

ID 750 14 29 xolenka

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Umiddelbart lyder det ikke som en teknisk fejl men som udløb af Høsthjælper abonnement - at du så stadig har timer tilbage på din mejetærsker og staldknægt kan stamme fra quest og event belønninger mm. som jo altid lægges oveni timerne fra abonnement.

3. xolenka

xolenka Junior ekspert

Kære MOD-Ara
    Jeg køber altid de tre høsthjælper, og altid det samme tid, eller for det samme beløb.
    Tak for din svar.
    o_Oxolenka:(

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Abonnement eller køb af enkelte funktioner er som sådan underordnet. Jeg har ingen meldinger om fejl på resttid på Høsthjælper funktioner - altså kan der kun være tale om du ved en smutter ikke har fået fyldt på såmaskinen eller at resttiden på de 2 andre funktioner stammer fra diverse quest/event mm. belønninger.

Tråden flyttes da der ikke er tale om et teknisk problem. Fortsat god dag :)