Sådan klarer du et event.

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af ofeia, 5 December 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Start med at sætte det over som giver flest EP så det er klar til høst når eventet starter, det kan være træer, stalde, produktioner, planter.
    Start med store marker og giv dem alle 4 ting, bliv ved med store marker indtil du har eventplanter nok til at fylde arealerne ud med små marker, så skifter du til små marker.
    Om natten kan du vælge at bruge supermarker eller så roser eller det der giver flest EP.
    Har du ikke mulighed for at høste om dagen, så sæt supermarker over med supergødning.
    Kør kun med eventplanter til du har det du skal bruge, lad være med at have træer, stalde, produktioner over samtidig.
    Jeg har nu 307 termoflasker i overskud.
    Husk at bruge følgende buff GÆC, zuc, påskemarmelade/sød rosenmarmelade, gulerodsbrød.
    Sådan gør jeg og jeg har fuldført alle event i snart over 3 år. Tror nok det var et enkelt jeg ikke fik gennemført.

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Ps de små marker har fået både vand og gødning i starten. Gødningen stopper jeg med når den bliver for dyr, det er trods alt kun 30 min der spares på at bruge gødning.

3. tjocker

tjocker Forum general

Det er nemlig rigtig ofeia - dog skal siges at kæledyr, ranker i skyen med % bonus og lign selvfølgelig skal startes/høstes før du høster områderne.
    Ved eventstart høster man feks nelliker (disse skal være på små marker) og der fra er det den vej ofeia har skrevet.

ofeia synes godt om dette.
  4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Nå ja dem skal man lige huske, tak for den tilføjelse tjocker.
    Nu har jeg ikke ret mange af de kæle dyr og ranker som man har kunnet købe sig til, jeg har kun det man han kunnet vinde i diverse event. Jeg har et enkelt krage-træ.
    Jeg er level 99 og har dermed fået adgang til hyben som den plante der giver flest EP.

Sidst redigeret: 5 December 2016
  5. tjocker

tjocker Forum general

Jeg har da også hyben, der giver 149 ep hvor nelliker giver 118 ep. Hvertfald en af disse afgrøder man bruger ved første høst hvis eventet kræver drops.
    Er du højere op i level og får afgrøder med større ep så bruger man dem.

6. linebang98

linebang98 Forumnoob

Hej Ofeia.
    Har du primært store marker eller de små, når der ikke er et event? Jeg er ret ny til det her, så er lidt i tvivl

7. ofeia

ofeia Forum halvgud

Når der ikke er event har jeg træer og stalde/produktionsstalde på alle områder.