Rumvæsenvinderslag event spørge-/debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af Grønært, 6 Marts 2024.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Grønært

Grønært Forum kontrollør

Så skal der gang i terningerne

1 eventafgrøde - 5t 30min - agerjord

1 drop item fra afgrøder og træer på agerjorden samt medium chance ved avl
    1 drop genstand fra træer på agerjorden og lille chance ved avl

2 eventprodukter:
    a. En der består af eventafgrøde og drop item
    b. En der består af eventafgrøde, drop item og drop genstand

Vælges b er der reduceret i antal afgrøder og drop items

Ovenstående animation er fra vores egen FAQ fra sidste år, som kan ses her

Afleveringskrav kan ses i dette FAQ skema

MOD-Ara, farmholm, LeneMor og 1 anden person synes godt om dette.
  2. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Hjælp ... Jeg har spillet vinderslag, mod den "kære" rumgris .. fint nok; men efter det 3. slag, bør man kunne få gevinsten ; men det kan jeg ikke -- gevinst knappen er grå og ikke grøn og jeg kan ikke komme videre, med de næste slag

Nu har jeg tilsyneladende mistet gevinsten ... Pyt ; men det næste spil kan jeg ikke få frem (sikkert blokering af det spil, jeg ikke fik gevinst på) Kan jeg måske få lidt hjælp her ????

Sidst redigeret: 10 Marts 2024
  3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Tovepigen

Du skriver gevinstknappen er grå ikke grøn...kan du forklare det lidt nærmere?
    Jeg spørger fordi når du har brugt de 3 slag, burde du i højre side se den (de) kombinationer
    du kan få gevinst for lyse gul, og du skal trykke på den du ønsker gevinst for....
    Derefter skulle du gerne komme retur til eventlayeret og kunne starte et mini spil igen.

Lykkes det ikke at lave nogen af kombinationerne i højre side vil du automatisk blive ført ud til event layeret igen.

Læs evt mere i FAQ fra tidligere eventet har kørt >her<

4. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

TAK for så hurtig svar ....Jeg glemte at trykke på gevinsten -- jeg beklager meget , har læst FAQ igennem igen .. og selvfølgelig set det du har. Øv hvor er det træls, at jeg har så meget brug for forklaringer. Men jeg giver ikke op ... ved jeg kan få hjælp TAK