Rot på skatteøya og i den dekorative hagen?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Tuppehøne, 2 August 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg skriver spørsmålstegn bak overskriften, for jeg er usikker på om det er en endring som er ment å være slik, eller om det er en teknisk feil. Synes i alle fall det er litt merkelig at alle mine håndverksprodukter og høsthjelperkuponger vises sammen med pyntegjenstander (nå merket spesial) når jeg vil sette ut items på skatteøya og i den dekoative hagen.
    Vennlig hilsen Tuppehøne.

2. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Hej Tuppehøne
    Efter at der blev indført en kategori, der hedder forbrugsgoder, lægger disse også under fanen: Speciel
    Man kan under Speciel vælge 3 faner: Alle, Pyntegenstande, Forbrugsgode
    Hvis man vælger Alle, står de alle ganske rigtigt i en skjøn blanding
    Hvis man vælger Pyntegenstande, vises kun pyntegenstande (items)
    Under Forbrugsgode vises håndværksprodukter, høstkuponer m.m.

Tuppehøne synes godt om dette.
  3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Tuppehøne

Dit indlæg er lige fløjet hertil da det som Fr-jensen skriver ikke er en teknisk fejl men en ændring du kan læse om >her< :)

Tuppehøne synes godt om dette.
  4. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Takk til Fr-jensen og MOD-Ara for hyggelig svar.
    Jeg har jo lest bekendtgørelsen tidligere, men ikke forstått at det var det det betød. (Det kan jo skje, så jeg er glad for at svaret fra MOD denne gang ikke var en skarp beskjed om at dette har blitt anonsert tidligere. Takk.)
    vennlig hilsen Tuppehøne.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.