Rettede fejl / ændringer feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 7 August 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd kan bruges til hvis man har feedback
    på de fejlrettelser/ændringer der annonceres.

Tråden er ikke til diskussioner mellem farmere kun feedback.

Farmerama teamet​

Sidst redigeret: 7 August 2015
  2. Pokalfarm

Pokalfarm Junior ekspert

Må ærligtalt komme med min mening... Og nu skriver jeg med stort...

FÅ DEN KNAP TILBAGE HVOR DEN KOM FRA... !!!!

3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg er da tilfreds med at den er sat der, så jeg vil ikke have den fjernet.
    Du må da lige begrunde hvorfor den skal væk.

4. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Enig med ofeia. Jeg synes dette var en bedre plassering. Et klikk mindre....;).

5. MOD-Ara

Hej

Ærlige meninger hører vi meget gerne......Men i en ordentlig tone og uden at råbe (caps) 8)

Jeg går ud fra du som erfaren forumbruger kender forumreglerne - men jeg vil alligevel tillade mig at håbe på du vil gennemlæse dem igen inden du næste gang vil dele din mening med forum.

6. johnhan

johnhan Forum analytiker

Hvad bruger i nyhedsiden til?

Jeg bruger den én gang om dagen når jeg giver gaver, og så selvfølgelig også når der er en bonuskode, men det sker jo ikke så tit. Så jeg ser personligt ingen grund til flytningen.

Der var engang en der foreslog at der kom en knap til markedshallen så man var fri for at gå til byen først, der virker personligt som en bedre ide.

Nu er det ikke så tit noget bliver lavet om når der først er sket en ændring, så det sker nok heller ikke nu, men de kunne da så flytte knappen nederst, syntes jeg personligt.

kehlet synes godt om dette.
  7. Pokalfarm

Pokalfarm Junior ekspert

Ja ja.. Ara.
    Skal nok holde mig fra Caps..
    Erfaren forumbruger.. hmm 3 tråde og 17 indlæg... :music: gør det mig til en erfaren forumbruger.. ?
    Nok om det, det er trods alt en Feedback tråd-

8. Pokalfarm

Pokalfarm Junior ekspert

Du får da lige feedback, på dit spørgsmål.
    Som halvblind, er jeg nød til en skærmopløsning, på 1024x768, og der kommer min begrundelse for flytningen, jeg skal lukke menuen i venstre side, hvergang jeg skal høste omkring event uret, da det ikke er muligt når den er åben.

9. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Jeg synes, den nye genvejs-knap til nyhedssyden er overflødig.
    Vi havde allerede en genvej oppe under ?!
    Det syntes jeg fungerede fint.
    Jeg synes det er forstyrrende for spillefladen med for mange knapper.
    Der er efter min mening rigeligt, der fylder i forvejen.

kehlet synes godt om dette.
  10. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Høsthjælper i pyntehaven feedback.

Herligt, med en stor mejetærsker i pyntehaven, nu er den da til at se... :D
    Mvh. vandijk1955

Tuppehøne synes godt om dette.
  11. johnhan

johnhan Forum analytiker

Hvis jeg forstår det rigtigt, så betyder ændringen med den Magisk Bønnestage at den altid vender til alle rækker når man har valgt noget andet. Jeg bruger altid favorit rækker og finder det irriterende at den altid står på alle rækker på det seneste og skal hen og ændre det hver gang.

Jeg kunne godt tænke mig man kunne sætte et flueben på en kategori så den blev låst til ens smag.

ofeia og -natkat- synes godt om denne.
  12. nillemc

nillemc Forum ekspert

tænkte det samme, så helt enig

13. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Tja. Det troede jeg også, men jeg oplever det modsatte. :D

14. MOD-Ara

Hej i tråden...

Min formulering i OA rettede fejl/ændringer om fejlen der er rettet ifm valg af kategori ved den Magiske Bønnestage har vist skabt lidt forvirring - så jeg har prøvet at omformulere.....beklager :oops:

Derud over..... denne tråd er til feedback på de ændringer/ fejl der er foretaget, ikke forslag til ændringer - så jeg håber man fremover vil respektere forumreglerne og skrive sine forslag til ændringer i den dertil indrettede sektion og ikke benytte lejligheden hver gang man skriver et indlæg til at flettet et forslag ind til ændringer (specielt hvis man gør sig håb om at få sine forslag sendt videre da vi ikke kan bruge tid på at lede hele forum igennem når vi skal sende forslag videre).....8)

15. nillemc

nillemc Forum ekspert

Aha - med den nye formulering skriver du at ranken opfører sig, som jeg godt kunne tænke mig - altså husker valget af fx "favoritter", det lyder straks bedre :D
    Tak

johnhan synes godt om dette.
  16. nillemc

nillemc Forum ekspert

Har ikke testet det endnu - men det med at fjerne layeret i avlsstalden er umiddelbart en super ide, så det glæder jeg mig til at prøve af :)

17. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

• Avlsstalden: Høst pop op resultat layeret er fjernet og resultatet kan nu aflæses direkte i Avlsstald layeret.

Hvor er det altså bare alle tiders - det gør det langt lettere at høste avlsstaldene :D

Tuppehøne, -natkat-, LeneMor og 2 andre syntes godt om.