Resttid i møllen forlænget efter nedetid

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af lise1606, 24 Marts 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    det ser rigtig godt ud, men resttiden for det foder jeg startede op kl 04.30 ca. er da blevet voldsomt forlænget med ca. 1,5 t. på en 24 timers produktion
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg er i fuld gang med at undersøge sagen og har lige et spørgsmål som jeg håber du vil svare på:
    Har du evt. et mølle abonnement eller anden aktiv buff der forkorter tiden i møllen inden nedetiden?
     
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej igen.....

    Det lader til at aktive mølle abonnements ol. har drillet lidt i forbindelse med den nye mølle.....
    Problemet skulle nemt kunne løses ved at stoppe igangværende produktion og starte igen.....derved skulle korrekt tid vises
     
  4. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    selvfølgelig vil jeg svare, og ja jeg har mølleabbonement,
    som do sikkert også selv har regnet ud
     
  5. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    :) tak for dit svar og ja det regnede jeg ud efterhånden som vi fik oplysninger ind fra andre lande også......se mit tidligere svar og OA om løsning.

    Tråden lukkes
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.