Rest-tid?

Discussion in 'Arkiv for hjælp' started by -natkat-, May 14, 2017.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Der mangler angivelse af rest-tid på bl.a. det annoncerede Mølleabonnement samt på ihvertfald en buff fra HåndværkerKvarteret - nemlig Påskemarmelade!
    Håber da på, at de er fejl, der vil blive rettet! :)
    Jeg ved ikke lige, om det er den korrekte tråd, men ellers vil en venlig MOD måske fragte mig til den rigtige!

2. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej -natkat-

Diskussionsområdet er måske ikke lige den rette sektion at stille spørgsmål i.
    så tråden er flyttet hertil.

du skriver der mangler rest-tid på bla. mølleabbonnement.
    Det starter først i morgen.
    så mon ikke resttiden viser sig når eventet går igang.

;)

mht Påskemarmelade - så ser jeg fint resttid som tooltip:

3. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Det var underligt! Jeg har et løbende mølle-abonnement - dog uden rest tid! Og ingen rest-tid på min Påskemarmelade!
    Tjaae - så er det jo mig, der gør noget forkert! Hvad er det, som jeg skal ændre på? :oops:

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej -natkat-

Jeg kan kun som MOD-Shaman sige at der er ingen fejl på rest tids angivelserne - heller ikke på påskemarmelade og mølleabonnement.

Rest tiderne på buffs vises som tooltips når musen holdes henover (hvis ellers man har slået tooltips til i spilindstillingerne)

[​IMG] [​IMG]

Desuden så vises også resttiden på Mølleabonnement på eventuret uden problemer udover at den kan ses på nyhedssiden

Jeg har testet i browserne IE, Edge, firefox og chrome og ingen af stederne har jeg kunnet konstatere problemer med at se tooltip med resttiden.

Da der ikke er tale om fejl kan jeg kun henvise til at du kigger på om din pc og programmer/browser er opdateret og renset.
    Her på forum (og i support) kan vi ikke hjælpe når der ikke er tale om et problem med spillet)

tråden lukkes som besvaret

Thread Status:
Not open for further replies.