Renzos marked - gode tip søges :)

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af nicorette, 17 April 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. nicorette

nicorette Aktiv forfatter

Hej kære farmere

Jeg har indtil nu ikke haft meget held med spillene på Renzos marked, så jeg tænkte, jeg ville spørge, om nogle af jer har nogle gode tip. F.eks. til Styrkeprøven - hvornår slipper I hammeren? Og hvilket/hvilke spil har I mest succes med? Alle tip modtages med glæde.

God påske til jer alle! :)

Sidst redigeret: 17 April 2017
  2. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Hei. Det er viktig med et godt underlag for PC-musen, og at selve musa er presis. Da har man god kontroll på spill der musa beveges raskt. Selv spilte jeg lenge bare på muldvarpene, men etter at ballongene kom, har jeg oppdaget at dette spillet gir meg best uttelling. Det viktigste er å treffe på alle skudd du sender av sted. Jo flere på rad, jo flere poeng. Så fort du bommer, får du færre poeng på de neste du treffer. Dette gjelder både muldvarper og ballonger. Jeg kaster ikke bort mynter verken på kistene eller styrkeprøven lenger. Fint at du lager en tråd om dette, nicorette. Håper flere sender inn sine tips. Hilsen Tuppehøne.

nicorette synes godt om dette.
  3. nicorette

Tak, Tuppehøne :) Jeg må ud og have fat i en præcis mus :)

Sidst redigeret: 17 April 2017
  4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg har i lang tid kun taget den med kisterne og har brugt 2 chips hvergang. Efter at ballonerne er kommet så er det dem der giver mest hos mig. Jeg har opgivet den med hammeren, den kan jeg ikke finde uf af og den med muldvarperne gider jeg ikke.

5. nicorette

Tak for tippet, ofeia :) Jeg kan heller ikke finde ud af den med hammeren :cry:xD

6. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Jeg bruger kun styrkeprøven, da den giver mest. Hold musen på hammeren og tryk ned, giv først slip når pilen er i midten af feltet. I starten prøvede jeg at trykke og slippe museknappen i et hug, og det var næsten ikke til at ramme. Jeg scorer 15 -20 point pr. gang.

nicorette og ofeia synes godt om denne.
  7. nicorette

Tak, Greenmama62 :) Jeg har vist desværre ikke dine lynreflekser, men jeg vil øve mig ;)

8. nillemc

nillemc Forum ekspert

Tricket ift. styrkeprøven er at den først reagerer når du slipper museknappen
    Har du touch-skærm så er den med ballonerne god - eller banke muldvarpe
    Når jeg ikke har touch-skærm så får jeg mest ud af ballonerne for tiden - det skifter lidt, når der kommer nye og/eller de justerer

9. nicorette

Tak, nillemc :) Jeg vil afprøve på min iPad og ellers prøve at få skaffet mig en rigtig mus - den må være hurtigere end computerens :)

10. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jeg bruger også altid styrkeprøven, får som regel 15 eller 20 per gang. Det gælder om ikke at forhaste sig, men vente til man er klar til at trykke. Hvis man ikke at så hurtig, skal man trykke lidt før man når midten, øvelse gør mester :)

11. nicorette

Tak for dine råd, johnhan :) Jeg vil kaste mig ud i det i morgen. Krydser fingre for at øvelse gør mester ;)

12. nillemc

nillemc Forum ekspert

hvis jeg kun havde en touchpad tror jeg jeg ville satse på styrkeprøven og så lære hvornår jeg skulle slippe knappen
    det tager nok for lang tid at slæbe cursoren rundt til ballon eller muldvarpe og skattekisterne synes jeg har for ringe odds - ren tilfældighed ikke noget trick til at gøre det bedre
    husk med ballon og muldvarpe hellere springe et usikkert skud over end ramme ved siden af og gå ned i point pr ramt

13. nicorette

Tak, nillemc :) Jeg rammer naturligvis altid med alle skud :pxD