Rent bord spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 4 Juli 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Rent bord 2017

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Feedback, nu godt halvvejs igennem.
    Graffiken er super, OK gevinster i rummene, ikke en givende ranke, men mange bække små... ;)
    Mvh. vandijk1955

3. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Feedback: Eventer som dette er helt ok. Fint å kunne velge vei, og dermed gevinster, dersom man ikke rekker alt. Synes 10 timer grotid på eventplantene er i overkant mye. Rekker ikke to innhøstinger pr. dag uten å bruke gylne dråper.

-natkat- synes godt om dette.
  4. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

træls event da planterne tog for lang tid, men godt at møllen ikke skulle bruges

-natkat- synes godt om dette.
  5. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg synes, det var et ok event- Ranken er måske ikke så indbringende - men der var gode gevinster inde i huset - Specielt var jeg glad for Trope EP - Power-foder og de 5 gyldne bananer

6. kehlet

kehlet Forum hertug

Dejligt med den lange grotid her i sommerferien. Det passede fint at give vand og så høste 2 gange i døgnet.Opdampningen kunne også følge med,så det ikke var nødvendigt at sætte planter med længere grotid i om natten.

7. tika

tika Forum prof

et dejligt event hvor man ikke skal høste hele tiden, gode gevinster, fin grafik:)

8. nillemc

nillemc Forum ekspert

Godt overkommeligt event her i en feriesæson - der blev ikke stress over mængden af drops, og selvom jeg ikke nåede alle rum, nåede jeg ranken (som i parentes bemærket ikke rigtigt var jagten værd - men det hænger måske sammen med indsatskravet).

9. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Farmere,

tak for jeres kommentarer

De er nu sendt afsted til Hamborg, så de danske og norske spilleres mening også tæller i det samlede regnskab.

Dejligt at se at i giver jer tid til det også her i sommerperioden.
    Vi håber at i også ved de næste events vil tage jer tid til at skrive feedback.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.