reklamer på forumsiden

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af plerik, 10 September 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. plerik

plerik Exceptional talent

hvorfor er der lige pludselig begyndt at komme reklamer frem her på forum siden.
    og uanset hvor mange jeg klikker den væk så kommer den igen kort efter .

2. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Der er med garanti ingen reklamer på forum, jeg kan derfor med sikkerhed sige at du har en virus på din pc.

Tjek dine indstillinger for pop up og få dit virusprogram til at hjælpe dig med at få den virus væk.

Held og lykke

Mvh
    Pindgris

3. plerik

reklamen siger altså den ene af dem . tillykke kære farmarama spiller du har vundet en præmie og er nu videre i udtrækningen om 10 000 dkr eller eur . og den anden er en reklame for shampo og hvis man trykker på den bliver jeg ledt videre til et af jeres andre spil ? .

og jeg antivirus program ( avast med firewall )

skal nok lige få min bedre pc halvdel til at at et printscreen og ligge ind når hun kommer hjem .

4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Den første det er da en virus, det er der vist ingen tvivl om. Selv om du har virusprogram så kan der altså godt slippe en virus igennem.

5. Pindgris

Hej igen

Vi har ingen reklamer på forum, det er en virus.

Tjek afsenderen og adressen, så kan du se det intet har med BP af gøre, det er jo netop derfor det er en virus, virus er snyd og svindel som benytter sig af andres logo.

Jeg vil gerne have mig frabedt at du lægger screen eller lign af din virus ind på Farmeramas forum, dette forum er til snak om spillet Farmerama, ikke til debat om virus og pc, hvilket vi flere gange har gjort opmærksom på, der findes masser af forum hvor de tilbyder den type debat, så vær venlig at benytte dem.

Jeg kunne have nøjes med at fortælle vi ingen reklamer har på vores forum, men jeg ønskede at være venlig og hjælpsom, derfor omtalte jeg virussen og en mulig løsnings model i mit første svar, jeg gjorde det ikke for at starte en debat om virus.

Jeg håber du finder ud af hvor den virus sidder og ikke mindst du får den fjernet uden støre problemer, jeg håber også at denne snak nu er afsluttet.

Mvh
    Pindgris

6. plerik

de henviser til til 2 forskelige sider . den en er ( da,bigpoint.com ) og nr 2 henviser til ( da.bigpiont,dk ) også er der en der står at den er drevet af ( cloudscout )
    så er der lidt at arbejde med .
    mvh plerik

7. Pindgris

Til plerik

Du har netop modtaget en advarsel da jeg fornemmer du ikke mener mine henstillinger gælder dig og du iøvrigt sikkert heller ikke har ulejliget dig med at læse hvad jeg har skrevet i tråden, så ser jeg mig nødsaget til at lukke tråden i samme moment.

Mvh
    Pindgris

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.