Feedback Regnskoven feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 25 August 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Her i denne tråd kan I skrive jeres feedback
    på det nye spilområde "Regnskoven"

    Farmerama teamet​
     
  2. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Jippi! Mer plass på Bahamarama har jeg ønsket meg lenge :D. Tusen takk. Venter i spennning til torsdag. Har heldigvis stjernene klare.
     
    -natkat- og Hanne1964 synes godt om denne.
  3. -natkat-

    -natkat- Forum hertug

    Super! Åh, jeg håber sådan på, at der følger nogle rigtigt spændende "Regskovs-agtige" og lidt mystiske opgaver med! Sådan lidt i bedste "Indiana Jones" stil! xD
     
  4. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Fedt med et nyt område, tak for det, men jeg undrer mig bare over at der ikke følger nogle opgaver med for at få det.
     
  5. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Det håper jeg at det ikke er. Jeg er bare glad for mer plass til å odle det som trengs til alle de andre oppgavene. Hos meg hoper det seg opp, uten at jeg rekker å løse dem, for det kommer stadig nye. Jeg tenker at et nytt område vil hjelpe på. :p
     
    benadk synes godt om dette.
  6. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Så har jeg fået regnskoven. Godt med mere plads. men ville ønske der var et eller andet specielt ved området.
     
    natkat1 synes godt om dette.
  7. Iamdjhjj

    Iamdjhjj Avanceret

    troede bare, at der engang blev lagt op til, at der skulle bruges gyldne bananer. Og noget med et koralrev ? Er det forsvundet fra planerne igen ? Har pt "gemt" 119 gyldne bananer, men mangler da en del sjove afgrøder endnu
     
    natkat1 synes godt om dette.
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg vil henvise til >denne tråd< og derudover henstille til at denne tråd bruges til feedback om Regnskoven - har man spørgsmå om andet bedes man oprette en ny tråd i relevant sektion af forum - Tak ;)
     
  9. natkat1

    natkat1 Junior ekspert

    Også her! Sådan et fint lille tempel, som på ø-kortet, ville være lige tilpas! 8)
     
    bondeknold70 og benadk synes godt om denne.
  10. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Tak for et nyt stykke land.
    Jeg kunne godt tænke mig det blev lidt bedre markeret på kortet eller lagt ud som en ny ø på kortet.
     
  11. farmtosse

    farmtosse Kommende forfatter

    Jeg takker også for mere plads på øen.
    Dog undrer jeg mig over høsthjælperen(bygmesteren), der kun tilbyder 40 store marker, selvom der er plads til 41.
     
  12. jensen3661

    jensen3661 Forum indbygger

    Kærkommen ekstra plads-tak for det.
     
    vildtsogaard, benadk og Tuppehøne synes godt om dette.
  13. Agro-dk-farmer

    Agro-dk-farmer Forum-lærling

    Jeg er rigtig taknemlig for mere plads, og dejligt at det kunne åbnes med stjerner. Der er tildels en rigtig regnskovs stemning over den nye plads på Øen, bortset fra de kopiret genstande, såsom laden med surfbræt. Det ville være fedt med et par indianske Amazonas regnskovs langhuse. I stedet for elefanten, en flot Ara papegøje, der kunne så og høste ved et par ordentlige slag med svingfjerne;)
     
    Sarvand og -natkat- synes godt om denne.
  14. -natkat-

    -natkat- Forum hertug

    Det er skønt at få mere plads som en gave, men der mangler fornemmelsen af "at få lov til at fjerne gavebånd og papir først" - altså at få lov til at arbejde lidt for sagen! Ligesom Skatteøen, hvor der skulle løses opgaver først og Øen så kunne åbnes ad flere omgange! :p
     
    bondeknold70, ofeia og Fr-jensen synes godt om dette.
  15. mubbi59

    mubbi59 Junior ekspert

    bare dejligt med ekstra jord xD
     
    vildtsogaard, benadk og Tuppehøne synes godt om dette.
  16. zikkah

    zikkah Padavan

    Virkelig dejligt med mere plads til træer, dyr og afgrøder. :)
     
    vildtsogaard og benadk synes godt om denne.
  17. tika

    tika Forum prof

    takker for mere plads på øen :D
     
  18. Letmatrosen

    Letmatrosen Padavan

    Meget kærkommen med ekstra plads det har længe været savnet og for mig og sikkert mange andre der ligesom jeg har et stort lager af stjerner var det en bekvem og nem måde at få det indløst, og for alle dem der ikke havde stjerner nok, ja der er det med komme igang med at få løst de opgaver der sikkert står og venter men det er godt nok sejt hvis man mangler 100 stjerner ja måske flere men vi "gamle" måtte også slide for at få indløst Bahamas i sin tid så jeg ønsker jer held og lykke med at nå målet. Letmatrosen
     
    Tuppehøne synes godt om dette.
  19. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    jeg kan kun tilslutte mig alle de andre der er glade for den ekstra plads,
    men hvor kunne jeg godt tænke mig at den var bedre markeret på kortet
     
    -natkat- og mubbi59 synes godt om denne.