Regnegeni søges

Diskussion i 'Arkiv for Hovedkvarteret' startet af Pindgris, 17 Juni 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Kære farmere

    Som I jo nok alle ved, er der en del forvirring omkring Mølleabb og buff i forbindelse med foderproduktion i Møllen. Da der fortsat kommer en lang række spørgsmål og usikkerheden fortsat florer, ønsker jeg at forklare på en gennemsigtig måde hvordan Mølleabb og buff fungerer og udregnes.

    Faktisk har jeg igennem længere tid, selv forsøgt mig med forklaringer med blandet held, mit største problem er at jeg ikke er i stand til at sætte en formel op som giver det forklarings billede som jeg ønsker. Grundformlen som allerede er postet i FAQ giver desværre ikke alle den gennemsigtighed som jeg kunne ønske og håber derfor der sidder en Farmarama spiller som vil være mig behjælpelig.

    Har man flair for tal og formler og en udpræget pædagogisk forklarings evne (Jeg kan være tung at danse med) og man har lidt tid i overskud, som man vil bruge på at hjælpe mig og de Dansk/Norske spillere, så kontakt mig ved at skrive til support.

    På forhånd tak

    Med venlig hilsen
    Pindgris
     
    Greenmama62 synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.