Feedback Redesign Markedshal spørge / feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 25 Maj 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Denne tråd er kun beregnet til redesign af Markedshallen.

    Fejl/tekniske problemer skal rapporteres i rubrikken beregnet til dette.

    Hjælp alle med at holde forum overskueligt,
    og gøre det nemt for andre at finde svar ang. emnet,
    ved ikke at spørge til emnet andre steder på forum - TAK!

    Feedback/kommentarer i denne tråd bliver samlet og sendt videre
    mandag i uge 22

    så fortæl endelig hvad I mener om den nye Markedshal

    God fornøjelse :)

    Farmerama teamet​
     
  2. dahl62

    dahl62 Kommende forfatter

    Forstår ikke der skal laves om på noget som virkede fint. Synes det nye er forvirrende men sådan er det vel med alt nyt :( jeg havde et meget bedre overblik för. Tomlen ned herfra...
     
    luna, metteb, Greenmama62 og 1 anden person synes godt om dette.
  3. plerik

    plerik Exceptional talent

    jeg mangler muligheden til vælge mellem alm opgaver og avlsopgaver nu ligger de bare blandet sammen . ikke smart .
    jeg mister overblikket over opgaverne .
     
  4. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    der er da en sorterings funktion lige til venstre for søgefeltet i øverste venstre hjørne.
    den virker fint, men man skal nok lige vende sig til den
     
    bondeknold70 synes godt om dette.
  5. Greenmama62

    Greenmama62 Aktiv forfatter

    Det virker meget sammenpresset og er sværere at se, hvis ens syn ikke er helt så godt mere.
     
    luna, kehlet, metteb og 3 andre syntes godt om.
  6. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Min mening om denne opdatering af makedshallen har været fuldkommen spild af tid, markedshallen fungerede fint, synes ikke jeg har hørt mange beklager over den.
    Hvad med om I snart begyndte at bruge tiden på noget som vi vil have mere glæde af, nemli alle de ideer som i har fået tilsendt og som der ikke bliver gjort noget ved. I sidder bare derinde og laver nogle underlige ting som der slet er blevet bedt om.
    Jeg kan stadig ikke forstå der skal trykke 2 gange for at komme ind, ved ikke hvorfor det pludselig blev lavet det om.
     
    luna, Greenmama62, bondeknold70 og 4 andre syntes godt om.
  7. plerik

    plerik Exceptional talent

    har fundet muligheden for at vælge opgaver . men skriften må godt blive størrere så den er nemmere at at se for gamle slidte øjne .
     
    -natkat- og farmormor54 synes godt om denne.
  8. nillemc

    nillemc Forum ekspert

    Fint med mere filtrering, jeg var træt af at skulle bladre så meget - fx forbi fuldmåne opgaver i resten af måneden
    - bare lidt ærgerligt at den ikke - som ranken gør det - "låser" på sidste visning - fx favoritterne
     
    bondeknold70 og plerik synes godt om denne.
  9. tika

    tika Forum prof

    jeg kan godt lide den nye markers hal:) og da vi ikke kun er spiller fra Danmark /Norge kan det være andre har ønsket noget med markeds hallen
     
  10. metteb

    metteb Forum-lærling

    Jeg syntes at det var meget lettere før at holde overblik. Det virker meget rodet det nye system. Det er måske kun i mit hoved det roder, men jeg ville nu gerne have det gamle tilbage, det virkede jo fint.:sleepy:
     
  11. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Jeg hilser hilser ændringen i markedshallen velkommen. Tak.
    Det giver mig et langt bedre overblik over opgaverne, end tidligere.
    Dejligt med en sorteringsfunktion efter opgavetyper.
    Så vidt jeg husker er der mange, der har efterspurgt ændringer her.
    Nu fik vi det så - tak.
     
    vildtsogaard og ChipogChap synes godt om denne.
  12. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Lidt mere feedback.
    Nu har jeg lige gennemført eventet, gå ud af markedshallen og laver noget andet på farmen, går så tilbage til markedshallen for for at finde næste opgave jeg skal i gang med og ser at den står på de færdige opgaver, jeg forstår ikke den starter op i den kategori, for det har jeg da ikke bedt den om. Jeg kunne bedre lige lide det andet med at den bare forsvandt.
    Jeg kan godt lide det lille grønne flueben ved opgaverne der er færdige.
     
  13. plerik

    plerik Exceptional talent

    det kunne være rart at kunne låse ( feks normale opgaver fast + en anden opgave efter frit valg . så man er fri for at finde opgaverne først .
     
  14. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg vil på det kraftigste anbefale dig at læse FAQ for opgaveløsning i Markedshallen - specielt om de nye søge/sorteringsfunktioner bl.a favoritter ;)
     
  15. bondeknold70

    bondeknold70 Padavan

    Da jeg har været heldig at få lov at prøve at være mentor, har jeg lige oprettet en ny farm for at genopleve farmerama i begynder-højde. Det er rigtigt sjovt, men da jeg åbner markedshallen for første gang møder jeg et væld af opgaver, og mange af dem kræver temli store mængder, og ofte af special-træer/ -dyr. For helt nye spillere, vil jeg anbefale at man reducerede disse opgaver til evt. 3 opgaver (andre bud er velkomne);

    Noa's ark
    Restaurent
    Dyrepark

    Er godt klar over at opgaverne med special-træer/ -stalde machter lavt level niveau, men synes godt man kunne vise kyllingerne hensyn, ved at lade dem se noget som de rent faktisk kan gabe over_
    Lige nu forsvinder begynder-opgaverne i mængden, og det er synd.
     
    Sarvand og DjayTee synes godt om denne.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.