Recycl-O-mat event spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 7 August 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Items, ranke, samlemærke og Parfumeri kan kun vindes 1 gang (Jackpot præmier) og vises med en stjerne omkring i listen over mulige gevinster.
    Når de er vundet forsvinder de fra listen over mulige gevinster så hvis ikke det item er på listen har du allerede vundet det så prøv at kikke i din menu - eller måske du har sat det ud på spilfladen et sted

2. Lucia-

Lucia- Forumnoob

Synes eller jeg havde kigget i alle menuer uden at finde den, men havde åbenbart sat den ud i pyntehaven. Så problemet er løst :D Tak for svar begge to.

3. johnhan

johnhan Forum analytiker

På min lille farm (Id: 34069231) fik jeg i går 2 Max Langøre og i dag endnu en, hvordan ser man hvad man har fået i gave? Plejer der ikke at komme et pop up vindue? Men der står heller noget i nabo gave oversigten eller i log oversigten, hvis det altså er meningen det skal stå der.

4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Fra FAQ (ps links til FAQ ligger lidt længere oppe i tråden)
    • Den lejede Super ven sender hver dag en tilfældig gave. I løbet af dagen efter login, vil du få en pop op der viser, hvad din Super ven har sendt dig. Du vil få gave en gang i døgnet, forudsat at du logger ind hver dag

5. johnhan

johnhan Forum analytiker

Så må jeg jo skrive en fejlmelding det rette sted da jeg ikke har fået gaver, hverken i dag eller i går.

6. ofeia

ofeia Forum halvgud

Du kan da ikke skrive om den idag, da du ikke ved hvornår du får den, jeg mangler selv 1 gave fra den.
    Du kan klage over den fra i går, har du kigget din log igennem?

7. johnhan

johnhan Forum analytiker

Ja har kigget igennem, men loggen er kun fra i dag efter indlogning, alt fra i går er væk, troede de havde rettet det tilbage efter de midlertidigt havde gjort det så loggen blev tømt efter f5/indlogning.

Men jeg har helt sikkert ikke fået pop ups i går om gaver.

8. MOD-Ara

Hej johnhan

Jeg vil gætte på du har slået pop op for gaver fra i dine spilindstillinger :)

9. DjayTee

DjayTee Avanceret

Det var i hvert fald tilfældet hos mig. Den er nu slået til, og så vil jeg holde øje med, hvad min nye superven begaver mig med. 8)

10. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Tak for tippet MOD-Ara.
    Jeg kunne nemlig heller ikke forstå, jeg ikke fik nogen pop ups om gaver.
    Nu har jeg slået det til og håber så det vælter ind med gaver fra mine to Max Langøre :p

11. johnhan

johnhan Forum analytiker

Det har du ret i, men det er jo fordi man kan se sine gaver i oversigten, men det gælder så åbenbart ikke for disse special gaver.

12. MOD-Ara

Hej

Gaver fra de forrige dage er modtaget selvom pop op for gaver har været slået fra......

kan tilføje at det er givet videre at det ikke kan ses nogen steder hvad man får fra sin Superven hvis gave pop op er slået fra ;)

13. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Feedback på eventet:
    Jeg kan godt lide den her slags event.
    Præmierne synes jeg er rigtigt gode.
    Jeg har fået ranke og items til den, men for mig er eventet da slet ikke slut af den grund.
    Der er stadig mange gode præmier at gå efter - fx mangler jeg stadig parfumeriet.
    Jeg synes, det dejligt at vi for en gangs skyld ikke skal dyrke en hulens masse eventplanter.
    Det synes jeg nemlig efterhånden er kedeligt.
    Det passer også langt bedre for mig, som også har et arbejde at passe, at kunne så længerevarende afgrøder,
    og hvis vi har varer nok i laden, behøver vi jo slet ikke eventafgrøderne i dette event.
    Det er herligt at kunne bruge lidt af alt det, vi efterhånden har fået samlet sammen i laden.
    Tak for et godt event - som jo langt fra er slut endnu.

natkat-, KarinaN., Tuppehøne og 2 andre syntes godt om.
  14. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg er så helt enig i alt du skriver, Fr-jensen

15. hveps

hveps Avanceret

Jeg er også begejstret for at eventet er tilbage!!!!! Kan kun tilslutte mig de andre glade bønder :D

16. kikki52

kikki52 Forum-lærling

HEI Jeg vet ikke hva de gule blomstene man planter i det nye eventet skal brukes til ?
    Kan de på noen måte omgjøres til batterier ? mvh kikki52

17. DjayTee

DjayTee Avanceret

Nej, desværre. De er der kun for at give nogle langtidsafgrøder til lav-level spillere. -.-

18. kikki52

kikki52 Forum-lærling

Tusen takk for hjelpa :) mvh kikki52

19. lonemalone

lonemalone Forum-lærling

du kan også indlevere dem i opgaven istedet for at bruge andre varer .

20. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Undrer mig lidt over den måde præmierne kommer på! o_O
    De første par dage i eventet virkede det til at være forholdsvis nemt, at få de nødvendige items til ranken, men det var nærmest, som om de kom i sekvenser! De sidste 2 dage har jeg ikke kunnet få andet end EP og dalere - på trods af, at jeg stadig mangler 1 item og ranken på den ene farm! :eek:
    Det virker nærmest, som om de forskellige items og ranken kun kunne opnås indenfor en periode - hvorefter systemet gik over til at levere andre typer af præmier!
    Er der andre, der også har den oplevelse?

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.