Videresendt Ranker byttet om

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af johnhan, 1 April 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. johnhan

johnhan Forum analytiker

På begge mine farme har jeg sorteret alle ranker i tids orden, men i dag var vel 13-14 ranker flyttet i bunden på begge farme. Jeg har flytte dem tilbage på min lille farm, det tog vel 15 minutter, og nu har jeg så set det også var sket på min store farm, ikke sjovt...

Er det et kendt problem?

Det er også sket flere gange førhen at en eller måske 2-3 ranker har flytte sig, og så sker der det jeg ikke kan flytte den igen, der sker ikke noget når jeg trykker på op/ned pilen. Efter nogen tid, nok flere uger, kan jeg så igen flytte den på plads.

2. nillemc

nillemc Forum ekspert

Her er der også gået rod i rankerne???

nillemcId: 22791756

3. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej

For at vi kan undersøge nærmere og eventuelt melde videre, har vi brug for lidt flere oplysninger.

hvilken kategori/visning af ranker omhandler dette ? (alle, bonus ranker, fremskridts ranker etc)
    er det de samme ranker der bliver flyttet rundt på ?
    er der nogen logik i hvornår det sker ?
    (f.eks. ved start/fuldlførelse af nyt event og dermed tilføjelse af nye ranker )

Venligst kun 1 udfordring / problem pr. tråd; det gør forum meget mere overskueligt.

4. nillemc

nillemc Forum ekspert

Det er samme problemer som Johan beskriver - jeg opdagede det fredag aften.
    Det er i "favorit" visningen, uden at jeg kan alle 95 jeg har der udenad, ser det det ud til at være fra omkr nr. 80 og ned, at en række nyere ranker har flyttet sig fra deres plads i "tidsorden", som jeg har lagt den i og om nederst - det er ikke kun de nyeste event ranker, en af dem er fx fugleskræmslerne - jeg har ladet dem ligge nederst, så I kan se hvilke det er
    Til gengæld har jeg "ryddet op" lidt ovenfor - det ser ud til at den der var "frosset fast" tidligere måske nu vil flytte sig, så 30/36/48 nu ligger rigtigt ift. hinanden...

5. nillemc

nillemc Forum ekspert

6. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jeg har valgt alle ranker som favorit, så har jeg valgt favorit visning og sorteret dem i den tidsorden som jeg syntes passer mig bedst.

Har tjekket lidt, det er vist alle slags kategorier der har flytte sig og også alle slags hviletids ranker.

Ved ikke om det var de samme ranker på mine 2 farme da jeg har flytte dem tilbage på min lille farm, men mærkeligt nok, jeg har næsten dobbelt så mange ranker på den store farm, men på begge farme var det omkring 13-14 ranker der var flytte i bunden.

Jeg har ikke lagt mærke til hvordan/hvornår det skete, men det skete vist samme dag som nuværende event begyndte.

7. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej

efter at have undersøgt og forhørt os, er dette meldt videre i systemet.