rankehøst

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af trunte68, 28 Oktober 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Nu hvor vi har fået rankehøster, kunne jeg godt tænke mig , at man kunne købe 1-times ( eller kortere) høsttid/høstkuponer. De nuværende 6 timer for 3 mg, er ikke så anvendelige, da man så kun kan nå, at høste 1 gang mens den virker, resten af tiden er "spildt"

benadk og ofeia synes godt om denne.
  2. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Helt enig! Evt. kuponer på 15-20 min., som skulle kunne købes i gårdbutikken for daler! Det ville være super!
    De ville også være ideelle til langtids-afgrøder, såvel som høst af ranker! :)

3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg vil ikke bruge moseguld på det 8)
    Derfor kan jeg jo godt støtte dem der gør det, så jeg går ind for din ide :)

4. plerik

plerik Exceptional talent

jeg vil også godt støtte din ide . selv om at har jeg fast høsthjælp .
    kan ikke holde til at sidde og klikke så mange gange med mine gigtplagede fingre .

-natkat- synes godt om dette.
  5. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

I forbindelse med høst, af ranke skyer, vil jeg gerne foreslå, en sorterings knap,
    der fra første side i sky ranken, sorteres med laveste tid for høst.

Derved, vil korteste tid, altid være øverst på side 1.

Tja.. Jeg ved godt ikke alle ønsker vil kunne opfyldes.. Men man har vel lov at have dem, alligevel... :p

plerik, DjayTee og DrGreenthumb synes godt om dette.
  6. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Ja tak, den er jeg helt med på :D

7. plerik

plerik Exceptional talent

det troer jeg aldrig kommer til at ske at du kommer til at købe høsthjælp for dalere . det er en af deres indtægts kilder .

8. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Vi får da meget tit høsthjælper-kuponer i forskellige events, så det går nok alligevel! :)