Raketmus

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af marianne-rynkeby, 25 Februar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. marianne-rynkeby

marianne-rynkeby Kommende forfatter

Med al fare for at blive blacklistet, vover jeg at søge hjælp blandt farmerne. Da museavl eventet blev startet, stod der at der kommer to nye opgaver med mus bla. Raketmus. Jeg er ikke i stand til at finde disse to opgaver. Jeg er blevet henvist til OA, her kan jeg finde om museavl, men ingen quest. Og så blev tråden lukket der. Så jeg spørger lige så forsigtigt og lydløst som en lille mus ........ kender I noget til de to opgaver? Er de ikke kommet endnu?

2. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

nej de er ikke kommet endnu

3. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

4. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Hej Marianne.
    Forklaringen, er .. muse-avlen slutter først d. 28 februar, først derefter, kommer de 2 permanente quest's.
    Forvirringen, kommer nok af, at eventuret er forsvundet, når avlsopgaven er løst.
    Mvh. vandijk1955

5. marianne-rynkeby

marianne-rynkeby Kommende forfatter

Mange tak for svaret, jeg havde bare set det som #3 henviser til, og troede så fejlagtigt at de kom med det samme. Så nu kan vi også lukke denne tråd

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.