Rækkefølge på ranken

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af vandijk1955, 4 September 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Et forsigtigt surt opstød herfra... :(
    Synes ikke om, at de nye event ranker, ligger sig i toppen.
    Kan det ikke programmeres, så de ligger sig efter de andre event ranker.. ?
    Mvh. vandijk1955

smiley72 synes godt om dette.
  2. Bifido

Bifido Aktiv forfatter

Jeg er enig, det ville være rart hvis event ranker, som tidligere kom ind som de sidste lige inden de 5 ranker man kan frikøbe for stjerner, men om flertallet har det sådan er jeg faktisk i tvivl om, for det her er et af eksemplerne på at BP har lyttet til brugerne og de foreslag der er kommet i foreslagstrådene .. helt specifikt er det her blevet foreslået på det danske forum ( og sikkert også andre ) så dem der ikke har fritkøbt de ranker der skal det for MG, nu får deres eventranker de frispiller oppe sammen med de øvrige ranker de allerede har.

Hov .. bliver lige i tvivl, kom nye eventranker før før eller efter "MG-ranker" ved jeg ikke, men jeg har endelig fået frikøbt alle dem der er for MG ( tak til biografen ).

3. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Du har da sikkert ret i at BP har lyttet til brugerne.
    Synes bare ikke jeg har kunne læse om ændringen.
    Men det er jo også bare et spørgsmål om tilvænning...

4. johnhan

johnhan Forum analytiker

Helt enig, nu har jeg langt om længe lært de første 9 sider udenad og så går der helt kuk i systemet, det er jeg godt nok utilfreds med :(

5. johnhan

johnhan Forum analytiker

Løsningen er jo at man selv kan rykke op og ned på rankerene som den enkelte ønsker det.

6. kehlet

kehlet Forum hertug

Først kom ranken med fraklerne og så kom der en eventranke. Begge grene er lagt forrest på ranken. :eek:

Jeg har spillet farmerama længe før der var noget der hed ranken og kender derfor rækkefølgen ned gennem, meeen efter det er blevet ændret har jeg flere gange høstet en gren som først skulle bruges senere - den med kortere tid på stalde.
    Tidligere lå den øverst på side 2 og jeg sprang automatisk over den ved alm. høst, men nu.... ja nu bliver den overset.:(

Jeg håber det er en fejl og bliver flyttet ned, og at nye grene bliver lagt i til den rækkefølge der hele tiden har eksisteret. -.-

theosen og johnhan synes godt om denne.
  7. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

hejsa,

Meldingen på dette er, at de nye ranker denne gang er tilføjet i starten af den Magiske Ranke, og ikke som hidtil nederst.
    Det bliver ikke ændret i det for disse 2.

Da det ikke er en teknisk fejl, er tråden flyttet til en anden sektion på forum.

8. johnhan

johnhan Forum analytiker

Så må det være endnu en beslutning taget af en der ikke selv spiller spillet, for det er da ikke særligt smart gjort :(

kehlet synes godt om dette.
  9. Bifido

Bifido Aktiv forfatter

Jeg er enig med dig at det ikke er en god udvikling men dog har det været et ønske fra bl.a. danske farmerama spillere at rækkefølgen på rankerne blev ændret, tror dog ikke det var helt sådan her man ønskede sig, men dog en ændring lavet på spillernes opfordring. ( som jeg også skrev i indlægget hvor det blev postet til at starte med ).

10. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden...

Flere indlæg/tråde om samme emne er samlet......

Læs sidste nyt i rettede fejl/ændringer september indlæg fra 9/9

11. johnhan

johnhan Forum analytiker

Det er jeg glad for. Dog undre det at først er meddelelsen at det ikke var en fejl, og nu er det så en del af septembers rettede fejl :oops:

Nå det vigtigste er jo at det så blev fixet :)

12. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Vi kan kun give de oplysninger videre vi får, og give BP feedback.....nogen gange sker det så at der kommer nye informationer ;)

13. johnhan

johnhan Forum analytiker

Ja de er ikke altid til at blive kloge på de gode folk hos BP o_O

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.