Ræk ud efter stjernerne spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 2 August 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Ræk ud efter stjernerne 2017

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. Stenagergaard

Stenagergaard Forum-lærling

Klokken er 18.30 og jeg syntes ikke eventet er gået i gang endnu selv om der i FAQ står kl. 14. Køres der med en anden "tidszone", for vinderslag 2017 sluttede også væsentligt senere end annonceret?

3. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej,
    Eventet er startet planmæssigt.

Prøv at opdatere dit spil, alternativt Log ud / log ind.

4. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Så kom jeg i mål, jeg nåede stjernerne, nu er det jo spændende, hvor meget eller lidt, kassen med stjerner giver :p
    Super god grafik, og ingen problemer undervejs... Tak for et godt event.
    Mvh. vandijk1955

5. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg er ikke færdig med "Ræk ud efter stjernerne"; men det bliver jeg heller ikke, fordi jeg ikke vil have Ranken, - eller snarer gevinsten med ranken "En kasse med stjerne" Jeg har en masse stjerne, jeg ikke kan bruge til noget.
    Men jeg synes det var en god ide, Event'et er bygget på. Pæne præmier undervejs og dejlig billed med "stjernetegn" og sørøverskib

Tuppehøne og -natkat- synes godt om denne.
  6. tika

tika Forum prof

færdig med Ræk ud efter stjernerne fedt med stjernerne der bliver tegnet efterhånden som man løser opgaverne, en ok ranken selv om jeg har en del stjerne så går jeg efter at få alle ranker :)

kehlet synes godt om dette.
  7. hveps

hveps Avanceret

Havde ikke troet at jeg nåede at blive færdig, men det blev jeg ;) Meget flot grafik! Det kunne have været dejligt med lidt høsthjælp mellem gevinsterne. Glæder mig til at se hvad ranken giver (første gang var det 1 stjerne). hveps Id: 11050462

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.