Quest?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MMaoaMM, 19 Februar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MMaoaMM

MMaoaMM Forum-lærling

Skulle der ikke komme en quest i dag?
    Det står der da i kalenderen

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Du er lige flyttet hertil hvor spørgsmål til spillet hører hjemme. ;)

Jeg går ud fra du henviser til den Månedlige event kalender???
    For det første så vær opmærksom på at den kalender kun er et preview og ikke en endelig kalender - der gøres desuden tydeligt opmærksom på at ændringer kan forekomme.

Alle officielle gældende datoer og tider kan findes i de respektive OA´er så det er altid en god ide at læse de officielle annonceringer der postes og ikke kun det månedlige preview.
    Forum kalenderen som findes via bjælke øverst på forumsiden opdateres ifm. OA´er postes.

Den nye quest kan du læse om >her<

3. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

øhhh, svigter min mayland kalender mig fuldstændig.... Det er da vel ikke 1 april i dag vel eller har jeg bare misset en fed joke?

4. Pindgris

ScreenHunter_01 Feb. 25 14.35.jpg

Sådan opfører man sig ikke på dette forum, advarsel givet.
    Mvh
    Pindgris

5. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Hej Pindgris.
    Advarsel, er taget imod.
    Nu da du har været så venlig, at offentliggøre, mit slettede indlæg, Kunne jeg så ikke bede dig om,
    også, at offentliggøre, min begrundelse, for sletningen, for ligesom, at give det fulde billed, af min beslutning.
    Mvh. vandijk1955

6. Pindgris

Hejsa...

Den mulighed havde du jo selv, du kunne let have redigeret indlægget og forklaret du havde kvajet dig eller du kunne have oprettet et nyt og redegjort for din fejltagelse, i stedet valgte du at slettet et indlæg som der var givet respons på og som med stor sikkerhed var læst af flere brugere, den handling kan opfattes som et forsøg på at skjule den bommert du havde fået lavet og samtidig sætte mig i forlegenhed, du vidste jo godt at der tidligere var blevet givet anvisninger af MOD omkring præcis samme emne og præcis derfor er det virkelig ikke fair at du sletter posten. Generelt bør man aldrig slette en post, det kan meget let give anledning til uheldige episoder, det er langt bedre, at redigere hvis de 30 min efter postningen ikke er overskredet, eller blot lave en ny post.

I denne sag, kunne hele misæren være undgået, hvis du havde fulgt den anvisning som MOD-Ara gav i den anden tråd, du er desværre lang fra den eneste som der har misset vigtige info, teamet sidder alt, alt for ofte og spekulerer på om vores anstrengelser for, at alle informationer vedr spillet, altid er tilrådighed på forum, er forgæves, for alt for ofte føler vi ikke de bliver læst og så virker vores arbejde spildt.

Jeg er sikker på, du en anden gang, enten redigerer eller posten et ekstra indlæg og gør opmærksom på eventuelle fejl, mangler eller tilføjelser og at dette blot var en bommert du fik lavet i farten. Herfra er episoden lagt i glemme kassen.

Mvh
    Pindgris