Pyntehaven - hvad kan den bruges til?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af nicorette, 5 Juli 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. nicorette

nicorette Aktiv forfatter

Hej

Jeg har søgt og søgt på forum og hjælpesiden, men har ikke kunne finde frem til en forklaring af pyntehaven. Jeg har nu købt adgang til det første stykke og har følgende spørgsmål, som jeg håber, I kan hjælpe med.

1) EP-givende items kan placeres i pyntehaven og deres EP kan høstes der, så de ikke behøver stå på jord, hvor der kan plantes. Er dette korrekt forstået?

2) Kan TEP-givende items placeres og høstes i pyntehaven? Eller er fungerer skatteøen som pyntehave for Bahamarama?

3) Er der andre fordele ved pyntehaven, som jeg ikke har kendskab til; eller er der et sted, hvor jeg kan læse mere om pyntehaven. Indsæt gerne et link.

Jeg håber, I vil hjælpe :)

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej nicorette

Vi har som sådan ikke en FAQ for pyntehaven her på forum men....

1.) Ja EP/DA givende items kan placeres i pyntehaven så de ikke optager plads på de andre områder.
    Kæledyr kan også placeres i pyntehaven

2.) TEP givende items kan kun placeres på Bahamarama som består af Plantagen, Regnskoven og Skatteøen.
    Skatteøen er som pyntehaven den kan du læse mere om i FAQ for Bahamarama. Her kan dog også placeres EP givende items.

Håber dette hjælper dig lidt :)

nicorette synes godt om dette.
  3. nicorette

nicorette Aktiv forfatter

Tak for hjælpen :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.