Produktionstid på rød fårestald?

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af Greenmama62, 5 Februar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Har det altid været sådan, eller er det en fejl, at produktionstiden på orange og rød fårestald er den samme?
    Undrer mig bare, eftersom det er den eneste af staldene der har det i orange/rød forskel. Jeg har aldrig lagt mærke til det før, da jeg ikke har haft særlig mange røde stalde. Jeg mener da det må være en fejl........?

V.H.

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg har selv lige tjekket dem, og du har ret, de to stalde har samme tid. Jeg har heller ikke lagt mærke til det før du nævnte det.

3. Luka1956

Luka1956 Forumnoob

de har samme tid men der er forskel mellem ep orange giver 140 ep rød giver 192 ep

4. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Ja, det har jeg set, men det er en dyr stald at lave, hvis der kun kommer 52 EP ud af det.
    Det er da trods alt en lav-level stald, og dyr der bruges en del. Så jeg synes stadig, at det ser forkert ud.
    V.H.