problemer med høsthjælpen

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af mannehanne, 6 Februar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. mannehanne

mannehanne Kommende forfatter

jeg kan ikke få lov til at fylde avlsstalde/kærlighedsstalde med høst hjælpen ? .
    andre der har problemer .

hilsen mannehanne .

2. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

hvis det det avlshoteller du mener har du aldrig kunnet fylde dem med høsthjælpen

3. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Jeg oplever jævnligt at knapperne i høsthjælp ikke reagerer, hvilket kan være ret frustrerende når man har travlt. Men ofte hjælper det at logge ud af spillet, lukke fanen, og slette cache og historik fra en ny fane. Herefter lukke browseren ned og åbne den igen.
    Hvis man er heldig kan F5 gøre det, da den opdaterer den aktuelle fane.

Høsthjælpen kan bruges til at give parfumer med, når først avlshotellerne er fyldte. Ville ønske der var en måde at fylde alle avlshoteller på en gang, da vi oftest avler med henblik på at opnå det samme mål igen og igen.

Fiselbak og xolenka synes godt om denne.
  4. DjayTee

DjayTee Avanceret

Enig. Evt. ved en knap, hvor man indikerer, at man vil "fylde" fire ens dyr i avlsstalden, da jeg vil tro, at det er yderst sjældent, at folk smider forskellige dyr i.

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Trådstarter har fået oplyst at høsthjælperen ikke kan fylde avlsdyr i hotellerne og tråden lukkes da diskussioner, ideer mm. ikke hører hjemme her ;)

Hold venligst tingene adskilt for overskueligheden på forums - på forhånd tak

fortsat god dag :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.