Rettet Problemer med høst af Avlshotel

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Tuppehøne, 22 Februar 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg har satt ut alle de staller, produksjonsstaller og trær som gir mest EP på alle 5 områder. Likevel får jeg bare 19 drop tilsammen på de fem områdene (henholdsvis 1, 7, 2, 4 og 5). Har jeg misforstått noe? Hvor meget får dere andre? . Jeg har også fått noen få drop i avlsstallen. Det at jeg ikke har helt oversikt i avlsstallen, skyldes et annet problem:
    Jeg slet med det tekniske i avlstallen, måtte oppgradere siden flere ganger undervegs i "høstingen" av ca 20 produksjoner. Med høsthjelper fungerte det ikke, da ble det bare flygende storker som flakset og flakset (som venteblomsten ellers i spillet). (Og, ja, jeg har renset cache og oppdatert siden). Flere som sliter teknisk med avlstallen i dag?
    Hilsen Tuppehøne.

2. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Tuppehøne,
    Besvarer lige dit spørgsmål med avlsstalden her.

Der har været problemer med høst af Avlsstald efter dagens sync. Det skulle nu være løst.

Husk at tekniske problemer / fejlmeldinger ikke hører til i spørge / feedbacktråden.