problem med valentindagskalenderen!

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af moster66, 14 Februar 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. moster66

moster66 Forum-lærling

har problemer med valentindagskalenderen... havde åbnet hjerte nr 7 i aftes og kunne også sagtens åbne hjerte nr 8 i dag... men bonuspakken midt i mellem 7 og 8 står stadig med lås på ... og ved ikke hvorfor???
    har 4 farme i alt og var på kalenderen på dem lige efter hinanden... og på de andre 3 farme er der heller ingen problemer...

håber I vil tjekke det for mig, idet jeg ikke har adgang til support... kan ikke komme ind på den Hotmail adr. som jeg er registreret på og derfor ikke skifte min mailadr. og dermed er der nul hjælp til mig, med mindre I er søde og tjekke det for mig...

farmen det drejer sig om er: moster66 og id nr.: 34558034

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Vi kan desværre ikke herfra tjekke farme det er kun support der kan det.
    Men det lyder som om et hjerte ikke er åbnet en af de første 7 dage......
    har du evt. over et af de første 7 hjerter et blåt + ? Dette betyder nemlig at denne dags gave ikke er hentet
    men kan hentes for MG.

Hvis alle dages gaver er hentet bedes du vende tilbage med info om browser, flash player version,
    screenshot af hele kalenderen mm som beskrevet >her< for fejlmeldinger, så kan jeg fejlmelde videre i systemet.

3. moster66

moster66 Forum-lærling

tjoh... var lige inde og tjekke og alle de forrige hjerter og der var billede ved alle, med hvad der var i hjerterne... men... hvad jeg ikke lige havde opdaget var, at der over et enkelt hjerte, var et blåt+ ... dvs nu er mysteriet løst :D og hjertet indløst... og dermed nu adgang til bonuspakken...
    nu sidder man og føler sig en smule flov...kender jo godt proceduren med at kunne indløse med mg ved forglemmelse... men det var åbenbart svært, at se skoven for bare træer :p... havde ikke observeret det blå+ ... ups...
    Men tak for hjælpen med tippet :music:

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.