problem med egde

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af theosen, 1 Februar 2021.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. theosen

theosen Aktiv forfatter

når jeg prøver at åbne farmerama på egde, får jeg en melding om at forbindelsen ikke er privat... og at hackere muligvis forsøger at få fat i adgangskoder, kreditkortoplysninger og beskeder....
    hvad sker??? er det en forkert indstilling hos mig eller ??? har aldrig fået en sådan melding før...
    får en melding om at denne server ikke kan bevise at den er farmerama. bigpoint.com og at computerens operativsystem ikke har tillid dens sikkerhedscertifikat. og at dette kan skyldes en fejlfiguration, eller at en hacker forsøger at opsnappe din forbindelse

hjælp !!!

Sidst redigeret: 1 Februar 2021
    benadk synes godt om dette.
  2. toudal

toudal Kommende forfatter

Jeg har haft samme problem, da jeg ville logge mig på farmerama.dk, men da jeg skiftede til farmerame.com, var der ingen problemer.

3. theosen

theosen Aktiv forfatter

har lige ville logge mig på gennem et privat vindue på firefox og den skriver det samme som Egde

4. johnhan

johnhan Forum analytiker

Har også haft problemer. Bruger Chrome og problemerne startede i weekenden med at Chrome sagde certifikatet var udløbet, kunne dog vælge at fortsætte alligevel. I dag var beskeden så at adressen var forkert, tjek om jeg havde stavet den rigtig, det var den selvfølgelig da det var det vanlige bogmærke som jeg altid bruger.

Tilfældigt prøvede jeg så at bruge https://www.farmerama.com/?locale=da i stedet for bare https://www.farmerama.com og det virkede...

5. ægget

ægget Forum-lærling

kunne godt tænke mig, at få en melding fra en mod... har ikke lyst til at spille hvis det ikke er sikkert...

6. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden

Jeg logger ind og ud af Farmerama mange gange hver dag i både Edge, Firefox og Chrome
    fra min egen private farm samt testkonti og har ikke set en sådan advarsel.

Så for at kunne undersøge sagen for jer vil det være en stor hjælp med
    et screenshot af advarslen samt information om browser
    og om hvor der forsøges logind når advarsel vises (www. ??)

7. theosen

theosen Aktiv forfatter

beklager... aner ikke hvordan man laver et screenshot... håber der er en anden der kan gøre det... ved bare at når jeg går ind på msn nyheder på edge, så har jeg foroven på siden et farmerama ikon og når jeg klikker på den , kommer der meddelsen om at siden ikke er privat osv. som jeg nævnte i første indlæg... det samme kom fra firefox, da jeg ville logge på i et privat vindue...
    hvis jeg bare logger ind via historikken, så kommer man bare ind uden problemer...
    men plejer at logge ind på edge på beskrevne måde og plejer ikke at få denne advarsel

8. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Nu kan jeg ikke ud fra din beskrivelse vide hvilket link du har lagt ind "i knappen" på din Edge MSN forside
    og uden det og screenshot er det som at svare i blinde og svært for mig at hjælpe dig :oops:

Først og fremmest (og ja jeg ved jeg har skrevet det mange gange før) rens din browser cache og luk browseren ned bagefter.
    Åben igen og benyt venligst www.farmerama.com
    Hvis det er et andet link du har gemt/bruger så anbefaler jeg at du skifter det.

Det samme gælder hvis du benytter Firefox eller Chrome.