problem med download-klient

Diskussion i 'Tekniske spilproblemer' startet af theosen, 11 December 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. theosen

    theosen Aktiv forfatter

    har downloaded klienten og det starter fint med at kunne maksimere det fine billede til max... men når jeg så logger ind med en farm, minimeres der til en lille firkant... farmen kommer hurtigt frem, men kan ikke maximere til fuld skærm...
    hvad gør jeg forkert???
     
    Sidst redigeret: 11 December 2020
    trunte68 synes godt om dette.
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg skal prøve om jeg forstår og kan hjælpe....denne nye funktion er også ny for mig,
    og det tekniske er desværre ikke min aller stærkeste side og er ikke helt frisk,
    men vi prøver om ikke vi kan løse det. :)

    Forstår jeg ret at du åbner den downloadede spil klient og derefter maksimere billedet, og logger ind....og derefter har problemer??
    Har du prøvet først at bruge zoom ind funktionen efter du har logget ind på farmen - ikke før?
     
  3. theosen

    theosen Aktiv forfatter

    beklager... det var ingen hjælp... uanset, hvordan man gør, så enden man med en lille bitte firkant på ca.10x15 cm og der er ikke noget med at kunne zoome... der er kun øverst en linje hvor der er mulighed for at minimere eller maximere eller klikke det lille vindue væk... problemet er at selvom der klikkes å at der skal maximeres, så sker der ingen ting...
     
  4. sippemor

    sippemor Kommende forfatter

    Har samme problem - hvis man downloader klienten går det fint indtil man skal logge ind på ny så ender man op med en lille firkant på skærmen som man ikke kan gøre større.
    Der er også problemer med høsthjælperen.
    Man kan heller ikke bruge slettetasten uden at man hele tiden skal ned og trygge på symbolet. Dvs den bliver ikke oppe så man kan slette det man vil slette.
     
  5. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Måske kan denne vejledning hjælpe:
    Højeklik på skrivebordet,
    vælg skærmindstillinger,
    under punktet Skalering og Layout, kan du prøve om 125% eller 150% hjælper.
    Mvh. Mig
     
  6. theosen

    theosen Aktiv forfatter

    har lige prøvet efter din vejledning og med det højeste jeg kunne 175%... men det gør jo så også alt andet på skærmen større og mht.
    spilfeltet, så gav det kun en størrelse ca. 20x20 cm...
     
  7. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Ok, jeg bruger en skærm opløsning på 1920 x 1080.
    Så det lille vindue med spillet, kan skyldes en større opløsning,
    prøv at ændre den, måske hjælper det.
     
  8. xenon51

    xenon51 Forumnoob

    Hos mig er det kun på den første farm jeg logger in på at skærmen er lille. Så hvis jeg logger ud af den så er den næste farm normal størrelse. Men der er godt nok meget der skal ordnes især med hastigheden, det tager jo en krig når alt skal loades hele tiden. man logger jo ind for at spille ikke for at se spillet det loader hele tiden.
     
  9. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    jeg har også et problem med størrelsen på Down load klienten, og skatteøen er lyserød/pink, og man kan ikke se ret mange af de ting, som er placeret der. Kan BP svare på om der er udsigt til en forbedring i hastigheden, og kommer nogen af de tastatur genveje der var i flash versionen også i unity klienten
     
  10. Migmig63

    Migmig63 Forumnoob

    Jeg havde også et lillebitte spil på min skærm, men hos mig virkede det at gøre det større, når jeg var inde i spillet og gik ind i spilindstillinger oppe i øverste højre hjørne og derinde satte den op på 125%. Det gemte jeg og det husker den i downloadklienten.
    Måske kan det hjælpe andre...
     
    zikkah synes godt om dette.
  11. billingegaard55

    billingegaard55 Junior ekspert

    Enig med alle ovenfor kombineret med spillet kører ufattelig langsomt....
     
  12. momsemor45

    momsemor45 Forum-lærling

    Hvornår bliver spillet normalt igen?
     
  13. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Mener 48 timer testen stopper søndag kl 14.
     
  14. zikkah

    zikkah Padavan

    Jeg prøvede i går at logge ind uden held i går sad 1 time . Downlode exe fil og der stod det var m succes. I dag har jeg prøvet at logge i morges og nu i over 1 time. bliver lige logget ind venter og venter og bliver logget ud igen og det fylder heller ikke skærmen ud . :eek::eek::cry::cry:. der står update er helt i orden. ???? Jeg ved ikke hvad der sker men orker ikke hver dag at sidde i flere timer så hååber det snart bliver løst. Jeg spiller i chrome og alle pcer er opdateret Bruger id 36848644 Hilsen zikkah. Ps og mens jeg venter og efter flyder der blomster de gule:wuerg:
     
  15. CORNELIUS75

    CORNELIUS75 Avanceret

    Har samme problem som zikkah. Jeg bruger firefox og får bare en hvid side og en "mand" på proces linje
    Ved ikke hvordan jeg skal komme videre derfra
     
  16. genboen

    genboen Kommende forfatter

    har samme problem, hvis det bliver ved tror jeg at mange ikke gider spillet det kørte godt før I begyndte at rode ......:cry:
     
    taotej, zikkah og kehlet synes godt om dette.
  17. oline65

    oline65 Forumnoob

    Har problemer med event og det nye downloade. Mine vintersæt lavet i møllen forsvandt uden at være blevet brugt og jeg har været nødt til at gå ud af spillet og ind igen fem gange for at kunne komme igennem spillet, som ellers bare står og loader uden at der sker noget og en opdateringsmulighed har jeg ikke kunnet finde. Nogle gange står den og loader på et område men viser afgrøder fra et andet område når et felt markeres.
     
    Sidst redigeret: 13 December 2020
  18. zikkah

    zikkah Padavan

    Tak til alle jeg der har skrevet og haft samme problemer som skrevet i går . :) I dag indtil videre køre spillet som det plejer :)
     
  19. theosen

    theosen Aktiv forfatter

    ved stadig ikke hvordan og hvorledes med mit problem med download klienten... så har bare spillet på det almindelige system som jeg plejer... og det fungerer fint med unity... firefox fungerer 100 gange bedre på unity end på flash... der er stadig fejl mange steder, men tommel op for unity og taget i betragtning af at flash ophører så...
     
  20. taotej

    taotej Forumnoob

    I dag kører spillet da ikke for godt det går da tit i stå så vente 20 sekunder inden det kører igen er ved at være træt af det se lige at komme tilbage til hvor spillet fungerer