Pris på gødning

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af kehlet, 16 Maj 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Hvorfor stiger grundprisen ikke på gødning?
    Vi kan ikke engang opnå samme pris som det sælges for på markedet
     
  2. MOD-Misling

    MOD-Misling Guest

    Hejsa,
    Der er p.t. ingen melding om fejl på markedet.
    Grundprisen kan kun stige med tilbud. Hvis der ikke er nogen eller kun få nye tilbud, ændre basisprisen sig ikke. Vi ser lige hvad natten bringer :)
     
    kehlet synes godt om dette.
  3. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Der er bare en til salg til en pris af 675. Grundprisen ligger på 393,57.
    Det svarer overhovedet ikke til det prisleje gødning plejer at få efter start af nyt event
     
  4. MOD-Misling

    MOD-Misling Guest

    Hejsa,
    Jeg vil give dig ret i det er gået temmelig langsomt med stigningen denne gang. Jeg kan se at hos mig der er den steget til over det dobbelte lige nu. Så det går den rette vej. Det kunne tænkes der har været så mange til salg, at de lige skulle ud af døren først. Og når folk så kun kan sælge til 200 er de nok afventende med at sælge = ingen nye tilbud = ingen stigning i grundprisen. Den med at folk afventer er gætterier fra min side ;)

    Fakta, hvis vi nu skal forholde os til det. Så er prisen på vej op nu, og der meldes ingen fejl. Så mon ikke dagen byder på de sædvanlige gode skyhøje priser :p
     
  5. MOD-Misling

    MOD-Misling Guest

    Hej igen,
    Jeg kan se der er godt gang i gødningepriserne.. Så jeg lukker tråden her :)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.