Pris på enebær og grapefrugt

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af ofeia, 26 Oktober 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Er det bare mig der ikke kan huske prisen på nye træfrugter på markedet, for nu er prisen på enebær helt oppe over 27000 daler for et stk, og grapefrugt 22000 daler, jeg mener bare at prisen aldrig har været så høj på nye træfrugter før.

2. kehlet

kehlet Forum hertug

Hos mig kan jeg sælge til max. pris 5383 dalar så der er da kæmpe forskel på de forskellige markeder. I øvrigt er der ingen til salg

3. tjocker

tjocker Forum general

Prisen er meget høj på de 2 træfrugter. Enebær koster mindst 10000 daler på mit markedet lige nu, men har været oppe på 15000 daler for 1 stk. Grapefrugt er lige nu udsolgt men så en pris på 1 stk igår til 9000 daler.

ofeia synes godt om dette.
  4. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

På markedet hos meg så har prisene på (nesten) alt steget kraftig den siste uken. Tror de høye pengepremien på siste event har skylden. Regner med det faller i løpet av uken.

5. ofeia

ofeia Forum halvgud

Det er godt nok en stor forskel, jeg kan sælge til 33216,68 daler hos mig
    Der er 64 tilbud på enebær på mit marked og laveste pris er nu omkring 18000 daler

6. ofeia

ofeia Forum halvgud

Grapefrugt er udsolgt her på mit marked

7. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg oplever også en stor stigning på næsten alt, de fleste ting er næsten blevet fordoblet eller mere, jeg har blandt andet solgt gedemælk til over 1300 daler, den har ellers ligger på under 400 daler før i tiden.