Preview måneds event kalender

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af BenteAndreasen, 26 April 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Hej MOD
    Tror sætternissen har drillet igen... Når jeg kigger på den alm. kalender står der fuldmåne 27/4-29-4, men på den månedlig event kalender står der 27/4-28/4... Jeg håber den alm. kalender er den rigtige...
    Mvh Farmer Benteo_O

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Som det er tydeliggjort flere steder i den månedlige event kalender er det kun en
    preview kalender med det forbehold at ændringer kan forekomme.

Det vil altid være de enkelte event annonceringer og forum kalenderen der gælder.

3. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Ok... Tusind tak for svaret, det vil jeg huske fremover...
    Mvh Farmer Bente

4. ChipogChap

ChipogChap Junior ekspert

I månedlig event kalender står der bingo event 29/4-? Jeg kan ikke finde yderligere om dette event, er det mon udsat/aflyst eller har jeg overset noget?
    Farmerhilsner fra
    ChipogChap

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

2 tråde om samme emne nemlig Preview måneds event kalender er samlet.

Endnu engang vil jeg minde om at den kalender er et preview
    og der flere steder i den tråd gøres opmærksom på at:
    • ændringer kan forekomme
    • events kan udgå
    • osv.
    Det vil altid være de enkelte event annonceringer og forum kalenderen der gælder.

Jeg opfordrer til at man læser hvad der egentlig står i de annonceringer man læser - ikke hvad man tror der står ;)

Hvad angår Bingo event så er det den arbejdstitel eventet havde da vi fik preview for april (altså for 1 måned siden)
    det er det samme som det nu kørende Ildflue festival event.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.