Premium fjernelse spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 2 November 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Fjernelse af Premium

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. plerik

plerik Exceptional talent

hvorfor blev vi ikke orienteret inden at det blev fjernet . jeg stod til at skulle forny mit premium hvilket jo så ikke kan lade sig gøre . men jeg mister jo også lige pludselig gratis vand - ekstra plads på mødding og automatisk høst af træer .

det syntes jeg ikke er særlig godt gennem tænkt .
    i kunne jo havde meldt ud at fra en eller anden dato så var det slut med at købe premium . også kunne man vælge selv istedet for det her .

mvh plerik

3. MOD-Ara

;)Hej Plerik

Nu kan jeg så ikke svare for hvad BP lægger til grund for hvornår de melder noget ud.....men et gæt er at havde de meldt ud med f.eks en uges varsel så ville mange muligvis forny deres premium abonnement flere måneder/år ud i fremtiden (som du jo selv indikerer i dit indlæg ville du også have forlænget), hvilket ville gøre det ret svært at fjerne det fra spillet i dets nuværende form...ikke?

Når vi ved mere om hvad BP arbejder på ift Premium vil det som altid blive meldt ud

Fortsat god dag

4. plerik

plerik Exceptional talent

ja . jeg ville have forlænget med 6 mdr som jeg plejer . og det kunne da bare have været en grænse på hvor langt frem at man kunne forlænge . eller man kunne som en overgangs ordning have lavet det så det kun var muligt at købe frem til og med 31 jan 2017 . så ville os der bliver ramt med primært vand og mødding for mit vedkommende jo have en chance . og det skal ikke undre mig om der er noget der har købt flere år ud i fremtiden allerede . hvad gør i ved dem ? .

5. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jeg er glad for min premium først udløber til september, syntes det er mærkeligt bare at stoppe ordningen før den nye er klar.

plerik synes godt om dette.
  6. Husfrun

Husfrun Forum-lærling

Vi er mange som synes dette var LITE gjennomtenkt (eller var det nettopp gjennomtenkt det var, ut i fra deres egen ökonomi, som viser at de ikke bryr seg om de spillere som faktisk betaler deres lönninger?)
    Jeg fikk i lang tid påminnelser om å fornye mitt premium, EFTER att det var stengt; om og om igen fick jeg en melding på min skjerm om å fornye mitt premium för å ikke miste fordelene det gir...
    - men det gikk jo ikke å fornye, for BP hade allerede stengt muligheten for det!

Det begynner bli en del endringer i dette spillet som gör det mindre og mindre intressant å "henge med"; synd, for jeg likte det som det var (och brukte uforskammet mye penger på det, men det VAR det verdt!).
    Nu vuderer jeg å finne et annet spill, till tross for at jeg har värt trofast mot dette i mange år.
    Men når det virker som om BP skiter i "gamle" kunder, for å göre nye saker hele tiden, begynner det å bli meningslöst.

Hva med å sörge for at informasjon som finns, er korrekt?
    Bedre blir det ikke, når man stiller spörsmål, får beskjed om at det er stilt i feil forum, skriver spörsmålet på nytt i det forum man får anvist, og spörsmålet der blir fjernet av moderator, i setdet for at man får svar på det man funderer på...
    - igjen manglende respekt för de av oss som faktisk betaler tusentalls kroner hvert år för å spille her.

Nu når vi mister fordelene med premium, uten å få noe tilsvarende (jeg snakker ikke om gratis-fordeler; jeg er vant til å betale for meg), har jeg mer og mer lyst til å legge ned det hele...

plerik synes godt om dette.
  7. MOD-Ara

Hej

Forsøger lige at svare punkt for punkt...

Fjernelse af premium før ny premium er klar - så blev det forklaret i denne >OA< at det var nødvendigt.
    (en OA du også blev henvist til i anden tråd)

Hvad angår dit spørgsmål om fornyelse af premium så fik du svar i denne >tråd< hvor du også hjalp med info vi kunne sende videre til teknikkerne for at få svar. Jeg vil igen rykke for et svar.

Sidst men ikke mindst noget som vist ikke handler om premium og derfor ikke hører hjemme i denne tråd men nu tager jeg det alligevel...

Jeg går ud fra du henviser til denne >tråd< hvor du også har fået svar og derefter oprettede ny >indlæg< (som jeg flyttede da det var forkert placeret)hvor du også har fået svar - men ikke er vendt tilbage. Så påstand om at du ikke er blevet svaret kan jeg ikke genkende. Der er sket ændringer i levels for rigtig mange ting som vi stadig kæmper med at få rettet i alle FAQs som der også er skrevet i >OA< og som jeg skrev er du meget velkommen til i tråden at skrive hvis du finder fejl.

Har du yderligere kommentarer til fjernelsen af premiun er du velkommen til at skrive her i tråden, hvad angår andre emner hører det ikke hjemme i denne tråd.

Fortsat god dag

8. MOD-Ara

Påmindelsen i banken om at forny premium er så vidt jeg er blevet oplyst en payment standard meddelelse i alle BP spil og den kan der umiddelbart ikke gøres noget ved.

Vi har pt. ingen yderligere information om hvornår det nye premium er klar - desværre

Fortsat god dag

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.